Warship Battle 3D Review (Huawei P8 Lite): simulator de batalii navale, cu un control putin cam confuz, mult continut (Video)

Publicat: Marti 25-Aug-2015 19:14:16 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 218 ori
Se intampla destul de rar sa gasim un joc in Play Store care sa simuleze lupte din Al Doilea Razboi Mondial si cu atat mai rar la nivel naval. Warship Battle 3D e unul dintre acele titluri, disponibil gratuit in Play Store.

Veti comanda initial o ambarcatiune de lupta mai mica, apoi veti trece la un cruiser de toata frumusetea si la giganti metalici cu tot soiul de turete si lansatoare de torpile. Jocul va va trece printr-o serie de lupte din Al Doilea Razboi Mondial, in ape europene si asiatice. Controlul e destul de complex aici, astfel ca veti avea la dispozitie un buton pentru tras cu torpile, unul pentru tras cu mitraliere si unul pentru chemat avioanele in ajutor.

Warship Battle 3D

Veti putea si upgrada ambarcatiunea si debloca noi nave, dar totul costa cam mult. In plus, puteti iesi si pe minus dupa misiuni, cheltuind prea mult pe munitie. Controlul e ceva mai complex si implica inclinarea terminalului pentru a putea tinti.  Veti avea la dispozitie si sageti pentru a naviga si exista si turete care trag automat. Misiunile includ protejarea unui convoi, distrugerea de nave, submarine si tinte terestre.

Jocul are o grafica 3D destul de aratoasa si l-am testat pe Huawei P8 Lite, pe care a rulat fara probleme. Veti putea lua si powerupuri distrugand nave, iar printre acestea se numara si extra viata, bani sau componente de nave. Jocul e putin cam greu, mai ales de la nivelul 3 incolo, dar din fericire puteti schimba nivelul de dificultate. Ii acordam nota de 8.9 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, respectiv de aici pentru iOS.

Huawei P8 Lite, preČ›ul actualizat aici!

Warship Battle 3D Review (Huawei P8 Lite)