Uncanny X-Men Days of Future Past Review (iPhone 5): un platformer reusit cu faimosii mutanti X-Men, dar si cu probleme de control (Video)

Publicat: Duminica 20-Iul-2014 17:13:00 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 189 ori
Cu cateva saptamani in urma am avut ocazia sa joc un titlu X-Men pe iOS si desi are un nume similar cu filmul X-Men Days of Future Past, acest joc nu este legat de film. Ce are in comun acest platformer cu filmul e inamicul: Santinelele care vor sa distruga mutantii.

Am testat Uncanny X-Men Days of Future Past pe iPhone 5 si aflati ca acest joc costa 3 dolari si e un platformer destul de reusit. Avem de-a face cu un joc side scrolling cu faimoasele personaje din universul X-Men, inclusiv Wolverine, Colossus sau Shadowcat. Aceasta din urma poate chema un dragon in ajutor, iar Colossus doboara totul in calea sa. Fiecare personaj are cam 4 abilitati speciale, care pot fi upgradate cu punctele de experienta adunate in batalii.

Controlul e simplu si e reprezentat de butoane virtuale care va permit sa mergeti inainte sau inapoi, sa sariti si sa loviti inamici. Puteti face si un double jump, iar acest platformer imi aminteste de titlurile Mega Man de pe vremuri, jucate pe Gameboy. Problema e ca nu avem un control prea precis, mai ales ca butonul de atac permite gesturi swipe in dreapta sau stanga pentru atacuri speciale si ele nu ies intotdeauna cum dorim.

Uncanny X-Men Days of Future Past

Veti intalni numeroase capcane in cale, de la roboti circulari care trag cu lasere, pana la Santinele uriase care va urmaresc sau tot soiul de inamici care s-ar potrivi unui viitor SF in genul celui din Mad Max. Va fi nevoie sa faceti o gramada de "button mashing" in lupte, pana va vor durea degetele si nu asteptati la vreun combo special, ci doar la acele puteri extra. Wolverine are abilitatea de a se regenera si exista din fericire si posibilitatea de a schimba mutantul in mijlocul misiunii. Totusi anumite misiuni vor impune anumite personaje.

Uncanny X-Men Days of Future Past ofera in jur de  20 de nivele, iar inamicii nu sunt atat de greu de depasit pe cat par. In afara de control si de personajele foarte lente nu prea gasim multe obiectii pentru acest joc. El aduce putin cu Shadow Blade, iar nota finala este de 8.2 din 10. Il puteti descarca de aici.

Puteți afla prețul lui iPhone 5 de pe eMAG.ro.

Uncanny X-Men Days of Future Past Review (iPhone 5)