The Amazing Spider-Man 2 review (Samsung Galaxy S5): un joc de actiune open world cu grafica fantastica (Video)

Publicat: Sâmbata 03-Mai-2014 13:50:45 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 325 ori
Inca un film Spider-man ajunge in cinematografe in aceste zile, iar Gameloft mai scoate un joc legat de film. E vorba despre The Amazing Spider-Man 2, care costa 5 dolari si a fost testat de noi pe Samsung Galaxy S5 primit de la Cosmote Romania. Jocul s-a lansat la mijlocul lunii aprilie si ocupa 1.2 GB.

Acest titlul este unul open world, punandu-va la dispozitie un oras New York vast, in stilul unui titlu GTA mai degraba decat un joc tipic cu supereroi. Aveti evenimente planificate standard, incluse in poveste, dar si o multime de misiuni secundare. Bataliile se bazeaza pe "button mashing", cam ca orice titlu Batman din seria Arkham de exemplu. Veti realiza combo-uri si veti lovi adversarii cu pumni, picioare si panza de paianjen, deblocand si mai multe combo-uri pe parcurs.

The Amazing Spider-Man 2

La acest joc se remarca in special grafica, care arata foarte bine, mai ales cand strabateti orasu folosind panza lui Spidey. Felul in care lumina se reflecta in cladiri si randarea orasului este realizata bine, dar noul Spider-Man e cam subred cand vine vorba de randarea catorva copaci. In plus, se intampla des ca Omul Paianjen sa treaca prin raufacatori sau alte texturi.

Printre misiunile secundare se numara cararea oamenilor pana la spital, oprirea unui jaf de banca, sau urmarirea unei masini cu raufacatori. Va veti confrunta cu Electro, care va va urmari prin oras cu fulgerele sale, dar si cu Green Goblin si inventiile de la Ozcorp. Puteti realiza si upgrade-uri ale skillurilor lui Spider-man si cumpara tot soiul de potiuni si obiecte ajutatoare din Shop.

The Amazing Spider-Man 2 review

Puteti merge vertical pe cladiri si aveti o harta vasta la dispozitiei. Acest titlu se poate juca doar daca aveti conexiune la Internet, deci fie WiFi sau 3G pornit tot timpul. Exista si o optiune de tip Arena, care va pune la dispozitie batalii nesfarsite cu valuri de inamici si premii pe masura. Aspectul enervant al acestui joc il reprezinta glumele lui Spider-man, total nesarate si plictisitoare, sau replicile celor din jur.

Ii acordam acestui joc nota 9.2 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

In cazul in care va intrebați cat costa in acest moment Galaxy S5 - telefonul pe care am prezentat acest joc, puteți afla accesand magazinele mai jos:
eMAG.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro F64.ro Koyos.ro Altex.ro Okazii.ro