Star Wars Uprising Review (Huawei Mate S): un joc ideal pentru fanii Star Wars, cu foarte multe misiuni si obiecte de adunat, dar cam repetitiv (Video)

Publicat: Luni 23-Noi-2015 20:15:28 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 247 ori
Star Wars Uprising este un joc gigantic, testat pe Huawei Mate S, un titlu doldora de content, care combina un RPG cu un joc de actiune. El e gratuit in Play Store si are menirea de a completa povestea pana la Star Wars The Force Awakens, ce ajunge in cinema in decembrie.

Titlul permite o personalizare foarte ampla a personajelor, cu diferite frizuri, tipuri de barba, de ochi, de haine, rase si echipamente. Exista si factiuni carora va puteti alatura, misiuni zilnice si un chat in joc. Veti obtine foarte mult loot dupa misiuni, echipamente si cantitatea de abilitati e la randul sau impresionanta. Din pacate bataliile sunt foarte repetitive si toate arata la fel.

Inamicii vin in valuri si sunt mereu pregatiti dupa inca o usa ce se deschide de la inca un buton. Controlul e inteligent implementat, cu dublu tap pe personaj pentru a declansa o abilitate, dublu tap pe inamic, swipe sau un singur tap pentru a ataca. Astfel puteti folosi 2-3 abilitati fara probleme, asteptand ca ele sa se incarce totusi. Produs de catre Kabam, titlul are nivele de dificultate diferite pentru misiuni, ce aduc loot diferit.

Star Wars Uprising

E pur si simplu foarte mult continut in acest joc, cu misiuni zilnice, aliante ample si extrem de multe nivele de explorat, desi din nou ne lovim de repetitivitatea luptelor aici. Grafica arata bine, iar muzica de fundal e trademark Star Wars si veti vedea si personaje cunoscute, cu extrem de multe dialoguri la pachet. Culmea e ca dialogul nu e de umplutura si e chiar amuzant. Ii acordam acestui titlu nota de 8.3 din 10 si el e must play pentru fanii Star Wars. Il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul lui Huawei Mate S il puteți afla de aici!

Review Star Wars Uprising prezentat pe Huawei Mate S

;