Star Wars Tiny Death Star Review (ASUS VivoTab Note 8): Tiny Tower intalneste Star Wars intr-un titlu foarte inedit (Video)

Publicat: Luni 19-Mai-2014 13:05:07 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 216 ori
Star Wars Tiny Death Star este un joc inedit, testat pe tableta ASUS VivoTab Note 8. Acest joc este disponibil gratuit pe Windows 8.1 si vine de la Nimble Bit si Disney. El aduce foarte mult cu Tiny Tower ca gameplay si implica o... cladire turn cu chiriasi din universul Star Wars.

Star Wars Tiny Death Star Review (ASUS VivoTab Note 8): Tiny Tower întâlneste Star Wars într-un titlu foarte inedit (Video)

Veti construi etaje noi in cladirea turn si veti avea un lift cu care duceti vizitatorii sus sau jos. Veti avea chiriasi pe care ii puneti la munca, fiecare cu afinitatile sale pentru anumite joburi in retail, servire de clienti si altele. Puteti angaja diferite personaje din Star Wars intr-un restaurant, intr-un magazin de figurine sau alte tipuri de afaceri. Ştiu ca suna ciudat, dar ideea e cu siguranta inedita, iar gameplay-ul e captivant.

Veti primi bani atunci cand duceti cu liftul un pasager la etajul dorit si veti avea si VIP-uri, care va ofera avantaje speciale. Practic voi sunteti Darth Vader, care vrea sa termine Death Star si adauga cate un etaj nou la fiecare nivel, iar Imparatul va seteaza diferite sarcini ce trebuie indeplinite. Am apreciat la acest joc si grafica de tip 8 bit si artworkul pixel art, pe care fanii mai geek si nerd il vor adora.

Va trebui sa aduceti in stoc la magazine cele mai vandute marfuri si cele mai apreciate mancaruri la restaurante pentru a tine clientii multumiti. Fiecare chirias are propriile abilitati si puteti recruta pana la 3 angajati per afacere. Jocul e plin de umor si de replici haioase, iar personaje ca Jar Jar Binks sau Luke Skywalker isi fac si ele aparitia. Şi muzica e cea originala din filmele Star Wars, dar intr-o varianta MIDI. Exista si misiuni special cu roboti si drone pe care le gasiti in spatiu, dar acestea doar la nivelele inferioare ale cladirii. Ii dam acestui titlu nota 8.5 din 10.

Il descarcați de mai jos:
Windows Store App Store Play Store

ASUS Vivotab Note 8 prețuri actualizate: