Star Wars Commander Review (iPad Mini): Star Wars transformat in Clash of Clans, dar cu mult continut original (Video)

Publicat: Vineri 05-Dec-2014 17:18:52 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 231 ori
Vedem multe clone Clash of Clans in ultima vreme si ele nu se sfiesc sa foloseasca branduri celebre, de la Call of Duty la Star Wars. Un exemplu este si jocul Star Wars Commander, pe care l-am jucat gratuit pe iOS, testandu-l pe iPad Mini.

Star Wars Commander Review (iPad Mini): Star Wars transformat în Clash of Clans, dar cu mult continut original (Video)

Veti putea construi o baza, cu diferite cladiri, sisteme defensive si sa upgradati toate aceste structuri. Veti putea de asemenea antrena unitati si veti putea atat sa atacati, cat si sa fiti atacat. Resursele jocului includ aur, aliaj si gems, acestea din urma fiind resursa freemium aici. Veti pierde unitatile folosite in batalie, deci mare grija cati soldati si Chewbacca trimiteti la lupta.

Star Wars Commander

Puteti juca atat cu rebelii, cat si cu Dark Side si unitatile sunt foarte variate, de la roboti AT AT la un soi de elefanti de transport si stormtrooperi. Exista si un mod PvP, in care puteti face scouting inainte sa atacati un jucator real si sa ii luati resursele. Fiecare batalie e castigata daca distrugeti macar 50% din baza si veti primi si pana la 3 stele in functie de performanta in batalie, in timpul limita disponibil.

Star Wars Commander

Jocul are nevoie de conexiune constanta la Internet si include si un soi de campanie, cu o poveste relatata destul de superficial, dar totusi mai bine decat nimic. Personaje clasice ca Han Solo, Chewbacca, Darth Vader sau Jabba the Hut se afla in acest joc si eroii ca Han Solo sau Chewie pot fi trimisi in batalii. Upgrade-urile dureaza mult timp, dar le puteti grabi folosind gems. Nu veti putea controla personajele in lupta si retineti ca aveti si o limita de timp in care sa distrugeti inamicul.

Inteligenta artificiala e destul slaba si unitatile voastre vor trage la intamplare uneori in cladiri inutile, ignorand unitatile care trag in ele. Exista si aspecte placute, precum voice over-ul sau muzica originala Star Wars, dar asta nu scapa jocul de imaginea de clona. Ii acordam nota 7.5 din 10 si il descarcati de aici pentru iOS, respectiv de aici pentru Android.

Prețul actualizat al tabletei il puteți afla de aici.

Star Wars Commander Review (iPad Mini)