Star Wars Assault Team review (ASUS VivoTab Note 8): un joc 3D cu carti si personaje originale din Star Wars, bazat cam mult pe grinding (Video)

Publicat: Duminica 18-Mai-2014 11:41:52 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 239 ori
Star Wars Assault Team e total diferit de ce va asteptati cand auziti de un titlu Star Wars. Nu e vreun Angry Birds sau vreun KOTOR, ci mai degraba un joc 3D turn based cu carti. Am testat acest titlu pe ASUS Vivotab Note 8 si ce a iesit vedeti mai jos.

Acest joc e disponibil pe toate platformele mari si a debutat cu cateva luni in urma, fiind disponibil gratuit. Avem de-a face cu un joc de carti cu atribute diferite, un fel de Magic the Gathering mult mai simplu si mai bazat pe actiune. Creatie a celor de la Lucas Arts, Star Wars Assault Team aduce personajele originale din seria Star Wars, precum Han Solo, Chewbacca, R2D2 si Luke Skywalker.

Star Wars Assault Team review (ASUS VivoTab Note 8)

Bataliile au loc in regim turn based, iar personajele au abilitati speciale. Chewbacca spre exemplu poate sa atraga toti inamicii spre el, in vreme ce R2D2 are un soc electric special. Veti apasa pe inamici pentru a ataca si va trebui sa stati cu ochii pe bara de HP si bara de atac special, care se incarca. Fiecare personaj poate folosi itemuri care ii imbunatatesc atributele si atacurile speciale.

Veti face mult grinding in acest joc pentru a progresa, iar misiunile din acest joc pot fi rejucate cu un grad mai mare de dificultate pentru a obtine o rasplata mai buna. Veti aduna si carti cu personaje, iar misiunile vor costa energie pentru a le juca. Exista si multiplayer aici si pachete de carti care aduc beneficii. Exista si un concept de afinitate a personajelor cu itemurile, deci mare atentie ce upgrade-uri faceti.

Ii acordam acestui titlu o nota de 8.7 din 10 si aflati ca el nu e chiar un joc pentru oricine.

Il descarcați de mai jos:
Windows Store App Store Play Store