Ski Safari 2 Review (ASUS ZenPad 7.0): distractiv si haios cu schiurile la vale, dar parca prea usor (Video)

Publicat: Marti 01-Dec-2015 16:19:55 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 521 ori
Atunci cand am testat tableta ASUS ZenPad 7.0, am considerat ca e cazul sa aruncam o privire si asupra unui joc pe acest device, iar titlul ales a fost Ski Safari 2. El a debutat pe iOS cu ceva vreme in urma si sosea pe Android pe 30 septembrie.

Ski Safari 2

Acesta este un joc casual, gratuit in Play Store si care pe iOS costa 2 euro. Titlul de fata implica alunecarea la vale pe schiuri sau snowboard, in vreme ce sunteti urmariti de o avalansa. Daca va veti lovi de un obstacol, precum un bolovan va trebui sa faceti rapid tap pe ecran pentru a reveni pe schiuri, altfel sunteti ajunsi de intemperii.

Se poate alege intre Evana si Sven ca personaje ce se dau pe partii, iar pe aceste personaje le puteti personaliza cumparand noi haine, vehicule si powerupuri. Pe masura ce schiati veti aduna si monede si indeplini obiective, marcate cu stelute, ce va permit sa faceti level up. Scopul in Ski Safari 2 e sa rulati cat mai multi metri si sa faceti scoruri cat mai mari, prin multipliere si tot soiul de trickuri pe schiuri sau snowboard.

Ski Safari 2

Aceste trickuri aduc cu cele de la skateboard si la un moment dat veti sparge cabane, merge in carca unui mamut, rula pe un cub de gheata, pinguin, Yeti sau chiar veti fi luati pe sus de vulturi. Jocul are 3 medii principale: zapada, Jurassic si desert, recent primind si un update de Halloween. Grafica e colorata si animatiile variate, evolutia fiind clara fata de precedentul Ski Safari.

La un moment dat va veti trezi ca va dati pe partie cu un pat sau o cada, lucrurile devenind haioase cand mai luati la pachet si cativa pinguini. Veti putea face trickurile prin swipe-uri si daca tineti apasat pe ecran va veti roti pentru a obtine un boost de viteza la aterizare. Jocul include si un multiplayer, care implica rularea acestui titlu pe terminale aflate in aceeasi retea WiFi. Din ce am inteles puteti incurca alti gameri intorcandu-le ecranul invers sau punandu-le bulgari in cale.

Ne-am distrat de minune cu acest titlu, dar marea sa problema e ca e mult prea usor. Poti foarte bine sa mananci o supa, sa te uiti la TV sau sa stai la computer in vreme ce te joci, dificultatea fiind foarte scazuta. Punctele se aduna singure practic, cata vreme nu te intalnesti cu o stanca. Ii acordam jocului nota 9 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

ASUS ZenPad 7.0, prețuri actualizate: eMAG.ro Flanco.ro Altex.ro Compari.ro

Review Ski Safari 2, prezentat pe tableta ASUS ZenPad 7.0