Red Bull Air Race The Game Review (Huawei Ascend P7): cascadorii aeriene repetitive si o grafica 3D relativ aratoasa (Video)

Publicat: Joi 13-Noi-2014 23:17:04 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 220 ori
Atunci cand am testat telefonul Huawei Ascend P7 nu m-am ferit sa incerc si cateva jocuri pe el. Printre ele se numara si Red Bull Air Race The Game, un titlu gratuit asociat brandului Red Bull, implicat practic in toate sporturile extreme, inclusiv acrobatii cu avioane.

Red Bull Air Race The Game

Venit de la Road House Interactive, acest joc aduce un soundtrack atractiv, plin de rock alternativ, dar si o grafica 3D relativ aratoasa. Red Bull Air Race presupune o cursa contra cronometru sau contra unor adversari, printre jaloane aeriene. Puteti opta pentru control touch sau tilt, iar jocul include curse reale si piloti trademark Red Bull. Veti apasa butonul din dreapta ecranului pentru a accelera, iar virajele se fac cu stickul virtual lateral.

Red Bull Air Race The Game Review

Fiecare avion poate fi upgradat sau reparat, dar totul costa foarte mult in acest joc si exista si timere asociate cu upgrade-urile. Red Bull a inclus aici 55 de trasee, peste 200 de curse, care va vor duce in SUA, UK, Abu Dhabi si Europa Centrala. Va trebui sa folositi linia indicatoare galbena de pe ecran pentru un traseu ideal, iar ideea este de a trece de piloni fara a-i lovi si cu aripile cat de cat aliniate.

Red Bull Air Race The Game

Cursele au loc impotriva unui ghost al AI-ului sau impotriva unor avioane rivale si veti putea obtine aur si puncte de experienta, care va vor creste nivelul. 6 avioane va stau la dispozitie, toate cu multe optiuni de personalizare a modelului de vopsea. Red Bull Air Race The Game e bun doar in sesiuni scurte, dar devine rapid repetitiv, in ciuda cascadoriilor aeriene efectuate. Ii acordam nota de 7 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

​Huawei Ascend P7 prețuri actualizate:
eMAG.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro SensoDays.ro Altex.ro Vodafone.ro Okazii.ro
Red Bull Air Race The Game Review (Huawei Ascend P7)