Red Ball 4 Review (Karbonn Sparkle-V): platformer atractiv cu treceri line intre nivele, un fel de schelet al lui Leos Fortune (Video)

Publicat: Sâmbata 07-Feb-2015 16:32:21 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 259 ori
Atunci cand am testat telefonul Android One Karbonn Sparkle V, am testat si jocuri pe el evident, ocazie cu care am descoperit platformerul Red Ball 4. Acest joc este disponibil gratuit in Play Store si da senzatia de Leo's Fortune in versiunea ultra simpla.

Red Ball 4 Review (Karbonn Sparkle V): platformer atractiv cu treceri line între nivele, un fel de schelet al lui Leo's Fortune (Video)

Dupa cum spune si titlul, veti controla o bila rosie, cu care veti sari de pe o platforma pe alta si veti putea muta cutii in vreme ce evoluati prin nivele. Veti sari si pe inamici pentru a-i elimina din cale si a obtine stele in plus si veti aduna acele stele din nivel pentru a completa fiecare stagiu. Aveti la dispozitie 45 de nivele, cu puzzle-uri si capcane din ce in ce mai complicate.

Red Ball 4

Trebuie sa nu cadeti in apa, sa impingeti cutiile la locul potrivit pentru a urca pe ele si aveti doar 3 butoane virtuale mari si late de folosit: dreapta, stanga si saritura. Fizica jocului e destul de buna, mai ales pentru un platformer si ideea de a va lua avant va fi utila la multe sarituri. Puteti strivi inamici sau obiecte folosind pietre sau cutii, sari pe platforme mobile, inneca inamicii si multe altele.

Aveti la dispozitie doar 5 vieti, apoi trebuie sa asteptati cateva minute sa se mai incarce alte cateva sau sa vedeti o reclama la alte jocuri pentru a se incarca instant. Puteti activa si butoane in nivelele ceva mai evoluate, sa va miscati pe vehicule si chiar aveti de-a face cu lasere si cu cate un boss de nivel. Jocul e distractiv, nu are pauze intre nivele, deci faceti trecerile automat si pot spun ca merita descarcat acest titlu.

Ii acordam nota 8.6 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul lui Karbonn Sparkle V il puteți afla de pe eMAG.

Red Ball 4 Review (Karbonn Sparkle V)