Pocket Heroes Review (Huawei Honor 6 Plus): un soi de Angry Birds Epic cu mai multa mobilitate (Video)

Publicat: Luni 22-Iun-2015 15:33:47 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 212 ori
Huawei Honor 6 Plus a fost testat si din punct de vedere al gamingului si astfel am dat peste un joc numit Pocket Heroes. Prima impresie a fost ca joc o versiune derivata de Angry Birds Epic.

Titlul e disponibil gratuit in Play Store si spre deosebire de Angry Birds Epic, el va permite sa miscati personajele trasandu-le o linie in fata drept traseu. Va trebui sa infruntati valuri de goblini si capcauni sau ciori, folosind 3 personaje: un cavaler, vrajitor si un vindecator. Toate personajele pot primi echipament, precum armura, bratari, sabii sau baghete magice.

Exista si posibilitatea de a face level up pentru a creste viata, puterea sau magia, dar aveti si un skill tree in care cheltuiti bijuterii pentru a debloca noi abilitati sau a creste statusurile personajelor. Spre exemplu vrajitorul poate primi puterea de a transforma inamicii in pisici. Dupa cateva nivele jucate veti avea si capcane pe ecran, nu doar inamici.

Pocket Heroes

E vorba spre exemplu despre o zona cu foc, unde ii puteti atrage pe goblini care vor fi ucisi de incendiu. Personajele au si puteri speciale, precum o ploaie de meteoriti, scut si multe altele. Exista si boss battles, questuri zilnice si din pacate daca sunteti infranti, aveti optiunea de a plati un dolar pentru a invia personajele. Acesta este un soi de RPG-casual game, cu nivel scazut de dificultate si cu o grafica de desen animat. Ii acordam nota 8.4 din 10 si il descarcati de aici.

Prețul actualizat al lui Huawei Honor 6 Plus il puteți afla de aici.

Pocket Heroes Review (Huawei Honor 6 Plus)