Modern Combat 5 Blackout Review (OnePlus One): un FPS excelent, cu grafica de consola si misiuni variate (Video)

Publicat: Joi 07-Aug-2014 22:06:12 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 443 ori
Modern Combat 5 a fost lansat la finalul lunii iulie si am realizat un review detaliat al acestui joc cu putin timp in urma, testandu-l pe OnePlus One. Am acordat putine note de 10 jocurilor la Mobilissimo.ro, dar acest FPS merita cu desavarsire aceasta nota. El costa 7 dolari, e produs de Gameloft Bucuresti si detaliat mai jos.

Acest FPS a debutat pe 24 iulie teoretic, practic pe 23 pe Android, sosind ca o surpriza, mai devreme. Actiunea incepe in Venetia si va duce prin Tokyo, oras afectat de un picaj de curent, de la care isi trage si numele acest joc. Il controlati pe personajul principal Phoenix, un soldat american tipic, care lupta cu cei rai si nu ezita sa schimbe replici ironice cu camarazii in mijlocul luptei. Gameloft a facut o miscare inteligenta aici, incluzand in fiecare capitol din joc segmente multiplayer, Spec Ops si misiuni single player de jucat.

Modern Combat 5 Blackout Review (OnePlus One)

Daca nu le jucati pe toate, nu puteti trece la urmatorul capitol. Personajele sunt impartite pe clase acum, precum Heavy, cu armura solida si shotgun ca arma principala, Recon, cu armura subtire si arme usoare, Assault sau Sniper. Puteti upgrada armele cu atasamente, iar armele noi si aceste upgrade-uri se deblocheaza pe masura ce folositi o mitraliera sau pistol mult timp si castigati experienta cu aceasta unealta de distrugere.

Modern Combat 5 Blackout

Veti putea face si level up si folosi puncte speciale SP pentru a upgrada abilitati, fie legate de armura, raza grenadelor, viteza de tragere si altele. In multiplayer aveti la dispozitie moduri de joc consacrate precum Free for All, VIP, Squad Battle, Capture the Flag sau Team Battle. Grafica acestui joc arata superb, desi am vazut multe lume care spune ca Modern Combat 4 arata mai bine. Aceste afirmatii apar pentru ca MC4 avea loc pe o plaja si in medii insorite, printre altele, iar aici jucam in mediul urban, unde frumusetea graficii se reflecta doar in arhitectura, nu intr-un apus pe o plaja plina de fum si foc, asa cum incepe MC4.

Muzica de fundal e bine realizata, mai ales in misiunile de actiune precum cele pe baza de elicopter din Italia. Veti manui o mitraliera pe un jeep, veti trage cu arma in vreme ce va aflati intr-o barca urmarita de un elicopter si veti avea si secvente de actiune pe care le declansati cu gesturi swipe, integrandu-va astfel in cutscene. Armele se comporta mai bine decat in MC4, reculul e mai bun si parca e mai usor sa tintesti aici.

Hartile din multiplayer sunt mari, poate chiar prea mari, mai ales daca nu sunteti destui jucatori. Spec Ops reprezinta o serie de misiuni mai degraba statice, in care va trebui sa indepliniti anumite obiective, precum sa trageti in mana cu detonator a unui terorist sau in capul unui raufacator care a luat un ostatic. Veti ajunge si in piata San Marco, veti cadea prin podea si va veti lupta cu inamici inalti cu costume de genist, sub forma unui soi de boss.

Modern Combat 5 Blackout

Iluminarea e bine realizata, dialogurile nu sunt chiar rele si aveti la dispozitie si tehnologie moderna, precum drone, turete sau alte gadgeturi de razboi. Controlul e foarte simplu si intuitiv si puteti muta butoanele virtuale oriunde doriti pe ecran. Majoritatea inamicilor au veste antiglont si in afara de headshot nu va fi niciodata de ajuns un glont. Am remarcat si ca peretii se gauresc, iar inamici pierd membre sau improasca sange lateral cand trageti in ei.

A trecut perioada primelor crashuri si acum singurul defect al acestui joc ramane cerinta de a avea Internetul pornit. Modern Combat 5 este totusi o realizare in lumea gamingului pe mobil si merita o nota de 10 din 10 de la Mobilissimo.ro. Il descarcati de aici pe Android, aici pe iOS si aici pe Windows Phone.

OnePlus One prețuri actualizate:
Okazii.ro OnePlus.com Pandawill.com AliExpress.com