Minions Paradise Review (Allview P8 Energy): grafica prea buna pentru un joc banal de adunat resurse si de party cu minioni (Video)

Publicat: Miercuri 20-Ian-2016 19:53:44 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 491 ori
Mania minionilor se manifesta si in lumea jocurilor Android, sub forma lui Minions Paradise. Titlul a fost testat de noi pe Allview P8 Energy si ii puteti vedea recenzia mai jos. Acesta este un joc gratuit, de la Electronic Arts si are chiar si o poveste.

Se pare ca unul din minioni a fost cauza unui naufragiu si acum trebuie sa se revanseze fata de cei de la bord facand din o insula parasita un taram ideal pentru petreceri. Aici preia gamerul controlul si incepe sa construiasca o mlastina, statui, sa adune nuci de cocos si sa taie bambus, evident folosind minionii ca muncitori. Acesta este un titlu tipic de adunare de resurse si constructii de cladiri, fara un scop clar.

Diferenta e ca avem si mini game-uri, precum cel in care suntem trasi de un crocodil pe apa si trebuie sa adunam dinti de rechin si sa sarim peste obstacole. Trebuie spus si ca grafica lui Minions Paradise arata foarte bine, fiind cu mult peste medie si avand animatii complexe si excelent randate. Minionii cei galbeni au personalitati clar individualizate si lasati de capul lor pe insula fac tot soiul de nazbatii.

Minions Paradise

In fine, veti putea fabrica si bombe si skateboard-uri si crea tot soiul de itemuri care aduc si alti minioni pe insula, tentati de distractie. Cand totul va merge bine si veti aduna destule puncte Party va incepe si o petrecere si un dans si frenezie generala se vor asterne asupra insulei. Veti putea construi si un parc acvatic si sa va extindeti pe alte insule, dar toate aceste lucruri costa resurse. Am apreciat meniurile clar segmentate aici, dar jocul devine plictisitor rapid, mai ales ca are si timere lungi pentru constructii si upgrade-uri.

Ii acordam nota de 8 din 10 pentru lipsa de unicitate.  Il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS și trebuie spus ca cei mici vor adora acest joc!

Allview P8 Energy, prețuri actualizate:
eMAG.ro Allview.ro Compari.ro