Minecraft Story Mode Review (OnePlus 2): un titlu Minecraft atipic, cu actiune rapida, dar prea putin umor marca Telltale (Video)

Publicat: Sâmbata 02-Ian-2016 16:59:37 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 463 ori
Imi plac la nebunie jocurile de la Telltale Games si ei cred ca sunt singurii care te pot face sa plangi in Walking Dead, pentru ca apoi sa razi in Tales from the Bordelands, in hohote chiar. Cand am auzit ca se ocupa de un titlu graphic novel/point and click Minecraft am devenit brusc interest. Jocul se numeste Minecraft Story Mode, costa 5 euro (primul episod) si a fost testat de mine pe OnePlus 2.

Minecraft Story Mode

Titlul ocupa in jur de 1 GB si are destul de mult umor, dar nu la fel de mult ca si titlul mai sus mentionat, din universul Borderlands. Aventura in care pornesc eroii nostri, aparent niste nerds banali aminteste foarte mult de inceputul filmului LEGO Movie, cu niste loseri adorabili si naivi ca personaje. Ei merg la un concurs de crafting, avand in echipa si un porc simpatic numit Reuben, care are o altercatie cu zombie. Apoi el trebuie sa traiasca cu un ochi vanat restul episodului.

Ca in fiecare joc Telltale, veti putea alege variante de replici pentru dialog, rute de parcurs/alergat si personaje cu care sa simpatizati sau cu care sa deveniti inamici. Veti putea si face crafting pentru sabii, sau folosi potiuni, iar luptele se desfasoara pe baza de tap si swipe si dureaza putin. Cumva, un personaj negativ cheama un dragon urias negru, in timpul lui Endercom, conventia de crafting si apoi ajungeti si in iadul Minecraft-ului, adica Nether.

Sunt o sumedenie de referinte aici la faimosul univers Minecraft, dar si foarte multa drama de adolescenti. Miezul actiunii se invarte in jurul eternei intrebari a unui tanar: "oare arat cool facand asta?". Am jucat 2 ore din acest titlu si dialogurile sunt cam copilaroase, dar povestea e ampla, mai ales ca acesta e doar primul episod. Grafica si sunetul sunt delicioase pentru fanii epocii 16 bit si Minecraft. Ii acordam nota de 9 din 10 lui Story Mode si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

OnePlus 2, prețuri actualizate:
eMAG.ro Cel.ro QuickMobile.ro MarketOnline.ro OnePlus.com Compari.ro
Review Minecraft Story Mode Prezentat pe OnePlus 2