Looney Tunes Dash Review (Allview V1 Viper S 4G): Bugs Bunny se intalneste cu Temple Run (Video)

Publicat: Marti 27-Ian-2015 13:01:47 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 222 ori
A trecut ceva vreme de cand desenele animate Looney Tunes au mai fost subiect de joc sau chiar si de o animatie noua. Ei bine, miliardarii de la Zynga au lansat recent Looney Tunes Dash, un endless runner cu Bugs Bunny si gasca, disponibil gratuit in Play Store.

Looney Tunes Dash Review (Allview V1 Viper S4G): Bugs Bunny se întâlneste cu Temple Run (Video)

Jocul a fost testat de noi pe telefonul Allview V1 Viper S4G, pe care vi l-am oferit la concurs. Puteti alerga, aluneca sub busteni, zdrobi cutii sau strivi totul in calea voastra cu o putere speciala a personajului controlat. Veti putea sa ii controlati pe Tweety, Bugs Bunny sau Road Runner si in calea voastra vor aparea ca inamici diavolul tazmanian, Elmer Fudd, Yosemite Sam, Daffy Duck sau Porky the Pig.

Veti putea schimba benzile in acest titlu, sa folositi mici trambuline pentru a schimba "etajul" la care alergati si sa detonati obiecte in calea voastra cu TNT. Misiunile sunt foarte repetitive si de obicei se rezuma la un anumit numar de morcovi de adunat, spre exemplu. Grafica 3D arata bine, dar din pacate la capitolul acustica nu stam la fel de bine, de vreme ce nu avem parte de vocile originale ale personajelor, ci de imitatii slabe.

Looney Tunes Dash

Dupa ce personajul controlat se va lovi iremediabil de un obstacol (un prim contact e permis) va trebui sa platiti din currency-ul jocului pentru a continua nivelul, iar odata terminata moneda de schimb, trebuie sa platiti bani reali. Partea "buna" ca sa zic asa e ca jocul e impartit in nivele si nivelele nu sunt random, deci le puteti invata pe de rost si apoi sa aplicati ce ati invatat, stiind unde se afla capcanele.

Veti putea si sa cumparati abilitati cu monede si aveti si vieti, ca in Candy Crush, ele epuizandu-se dupa ce muriti de mai multe ori. Ii acordam acestui joc nota 8 din 10 pentru ca e foarte repetitiv si pentru ca am vazut endless runnere mai bune. Jocul poate fi descarcat pentru Android de aici, sau pentru iOS, de aici.

Prețul lui Allview V1 Viper S 4G il puteți afla de aici.

Looney Tunes Dash Review (Allview V1 Viper S4G)