Jelly Jump Review (Sony Xperia E4g): inca un joc one tap de la Ketchapp care provoaca dependenta si enerveaza... placut (Video)

Publicat: Duminica 28-Iun-2015 19:42:13 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 538 ori
Ketchapp este o companie care a facut un obicei din productia de jocuri cu gameplay ultra-facil de tip one tap. E genul acela de gameplay care te enerveaza, dar si provoaca dependenta. De la mersul in zigzag pe un fundal gen Monument Valley la invartirea a doua cercuri pe un fundal similar, Ketchapp a aplicat toate retele posibile. Şi acum a ajuns si la un "endless jumper", Jelly Jump, pe care-l prezentam pe Sony Xperia E4g.

Jelly Jump Review (Sony Xperia E4g): înca un joc one tap de la Ketchapp care provoaca dependenta si enerveaza... placut (Video)

Veti controla un cub din jeleu, care va sari printre platforme care se pot inchide in orice clipa. Saltul se face indata ce apasati pe ecran si trebuie sa va sincronizati perfect cu platformele. Daca va prind cele doua platforme, e game over si daca nu ajungeti la timp sa sariti e iar game over. In fundal avem o muzica electronica placuta si la fiecare sesiune de gameplay se va schimba culoarea fundalului, cu o nuanta fistichie.

Pe masura ce jucati veti aduna si destule puncte incat sa deblocati noi forme ale creaturii care face saltul. El va fi intai un cub, apoi un blob, la un moment dat un arici, alteori un cub gol si uneori chiar un ursulet din jeleu. Gameplayul devine tot mai rapid si puteti lua powerupuri, care incetinesc timpul de exemplu sau va duc cu 10 "etaje" mai sus.

Jelly Jump Android

Jelly Jump e gratuit, dar puteti cheltui 2 dolari pentru a inlatura reclamele daca doriti. Am apreciat acest titlu, pentru ca e distractiv, dar nu te tine lipit de ecran atat de mult precum alte titluri Ketchapp. Ii acordam nota 8 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Pentru moment Sony Xperia E4g nu e lansat comercial in Romania, dar puteți verifica statusul acestui telefon, accesand aceste cautari in eMAG sau Compari.ro.

Jelly Jump Review (Sony Xperia E4g)