Hercules Review (Evolio Quattro 3G): aproape la fel de prost ca filmul... plin de buguri si lag (Video)

Publicat: Luni 11-Aug-2014 14:25:17 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 229 ori
Hercules este cel mai nou film cu actorul The Rock si o alegere total neinspirata de a livra un blockbuster de vara care se vrea a fi doar film de actiune si atat, fara aspecte mitologice. Filmul are si un joc asociat, care poarta acelasi nume si e disponibil gratuit in Play Store. Am prezentat jocul pe tableta Evolio Quattro 3G.

Tableta poate ajunge la voi, prin intermediul unui concurs Mobilissimo.ro. Titlul Hercules este o clona de Infinity Blade, dar una cu sistem de energie tipic pentru un freemium si numeroase buguri. Jocul vine de la Glu si include cele 12 munci ale lui Hercule, inclusiv lupta cu hidra din Lerna si leul din Nemeea. Bataliile sunt simple: il controlati pe Hercules si faceti swipe pe ecran pentru a lovi inamicii sau pentru a le para loviturile.

Hercules - jocul

Veti avea si un scut cu care va aparati de loviturile mai puternice si o miscare speciala Rage activata cu un buton dedicat. Aceasta se activeaza atunci cand se umple o bara din dreapta ecranului si incepe un atac special, efectuat cu gesturi swipe speciale. Veti putea sa faceti upgrade-uri ghioagei, scutului si armurii lui Hercule sau sa cumparati unele noi, dar totul este overpriced in acest joc.

Hercules

Aveti la dispozitie si 5 companioni in lupta, dar nu am reusit sa deblocam nici unul in acest titlu. Hercules este un hack and slash repetitiv si cel mai ma deranjeaza lagul care se declanseaza fix cand incercam sa facem swipe pentru a para. In plus, spre deosebire de multele clone de Infinity Blade, in acest joc pur si simplu nu iti dai seama de unde va veni lovitura pentru a para. Inamicul face miscari generice care pot insemna ca te va lovi din dreapta, stanga sau de sus, toate aratand cam la fel, ca animatie.

Am testat jocul pe Evolio Quattro 3G, Samsung Galaxy S4 si l-am vazut in actiune si pe un Nexus 4. Pe toate a avut acelasi lag. Hercules primeste nota 5 de la Mobilissimo.ro si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS daca vreți sa-l incercați totuși.

Tableta Evolio Quattro 3G e la reducere azi pe eMAG.ro!

Hercules Review (Evolio Quattro 3G)