Goat Simulator Review (iPhone 6 Plus): un joc haotic, amuzant, nebunesc si plin de buguri intentionate (Video)

Publicat: Vineri 19-Dec-2014 20:23:00 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 495 ori
Goat Simulator este probabil cel mai original joc al ultimilor ani, pe orice platforma l-ati juca. El a sosit intai pe PC, dar a ajuns apoi si pe iOS, iar noi l-am testat pe iPhone 6 Plus. Acest joc haotic aminteste putin de Postal, dar de aceasta data veti controla o capra, drept personaj principal.

Jocul costa 5 dolari si are o grafica 3D foarte aratoasa. Actiunea are loc intr-un sandbox de dimensiuni limitate, iar acest simulator de capra nebuna implica atat topaituri printre garduri si protestatari, cat si sarituri pe trambuline si aruncarea in aer a unor cisterne sau benzinarii. Exista chiar si un buton special pentru a scoate limba caprei si a linge orice gasiti in cale, inclusiv oameni si obiecte. Veti putea tara dupa voi orice persoana sau obiect, evident la dimensiuni rezonabile. Acest joc a fost un hit pe PC si se joaca genial si pe mobil.

Nu aveti un scop exact si scoruri in acest joc, ci doar intentia de a face haos intr-un sandbox de mici dimensiuni. Jocul e amuzant, ridicol chiar si puteti imbraca capra in Spiderman, sa jucati cu o girafa si sa fiti calcati de masini. Exista si posibilitatea de a incetini timpul pentru a vedea fizica ragdoll foarte buna a jocului in actiune. Veti gasi si un jetpack care se poate atasa caprei, cat despre buguri, ele se bazeaza de obicei pe blocarea animalului in texturi si garduri.

Şi oamenii pe care ii loviti cu coarnele pot cadea prin podele sau ramane si ei blocati in texturi. Creatorul jocului s-a chinuit foarte mult sa includa buguri cat mai variate, ducandu-le la rang de arta. Exista pana si o zona pe harta unde puteti sa va duelati cu alte capre, evident ramanand tot in single player. Dupa parerea mea orice joc cu un achievement Michael Bay merita jucat si acesta e cazul si aici.

Jocul e foarte amuzant, dar dupa ce treceti in revista toate nebuniile pe care le face patrupedul cu limba pe afara, va veti plictisi. Totusi cata vreme sandboxul va rezerva ceva nou, Goat Simulator merita nota 9 din 10. Il descarcati de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

iPhone 6 Plus, prețuri actualizate:
QuickMobile.ro eMAG.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro Cel.ro

Goat Simulator Review (iPhone 6 Plus)