Game of Thrones Iron From Ice Review (Nexus 6): Telltale da lovitura din nou, cu un joc cu atmosfera excelenta (Video)

Publicat: Vineri 02-Ian-2015 19:53:03 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 576 ori
Fanii Game of Thrones au parte acum si de un joc pe mobil dedicat serialului lor preferat, iar jocul e produs de Telltale Games. Asta inseamna ca primim un point and click cu o multime de optiuni de ales, care ne vor influenta actiunile viitoare si parcursul in joc. Titlul e episodic, iar primul episod costa 5 dolari si se numeste Iron From Ice.

Primiti cam 2 ore de gameplay, cu mai putina actiune decat ma asteptam. Am testat jocul pe Nexus 6, iar el a aratat excelent. Creatorul lui The Walking Dead si The Wolf Among Us a facut o treaba buna aici, incluzand actorii din serial pentru voice over si incercand sa se axeze pe o parte mai putin cunoscuta a celor 7 regate. E vorba despre istoria clanului Forrester, asuprit de Lannisteri, Boltoni si altii si masacrati de catre Frey in timpul faimosului Red Wedding.

Game of Thrones Iron From Ice

Jocul incepe cu multa actiune, cu acel masacru Red Wedding si cu voi la controlul unui paj, pe numele sau Gared. Veti face swipe pentru a evita lovituri, veti manui un scut si va veti strecura sub o caruta in flacari. Apoi va trebui sa pastrati un secret, sa controlati un personaj feminin care e descusut de diabolica Cersei Lannister sau sa il controlati pe tanarul Ethan, care in postura unui adolescent trebuie sa conduca un regat, sa execute oameni si sa ia decizii politice.

Jocul are o atmosfera excelenta, iar itele povestii sunt bine intretesute. Veti putea fi prinsi mintind, veti lua decizii care vor ucide anumite personaje si veti crea aliante si dusmani. Toate acestea se fac pur si simplu apasand pe ecran, pe diferite optiuni, iar tacerea e si ea o alegere. In ciuda acestor laude, jocul are mult mai putina actiune decat Walking Dead sau Wolf Among Us si prea multa vorbarie. Ii acordam nota 9.3 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Motorola Nexus 6, prețuri actualizate:
QuickMobile.ro eMAG.ro Marketonline.ro F64.ro
Game of Thrones Iron From Ice Review (Nexus 6)