Flockers Review (Samsung Galaxy Tab A): un fel de Lemmings cu oi, cu Worms ca personaje negative si capcane inteligente (Video)

Publicat: Duminica 05-Iul-2015 12:36:28 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 335 ori
Atunci cand am testat tableta Samsung Galaxy Tab A, am decis ca e momentul propice sa aruncam o privire asupra jocului Flockers. El vine de la Team 17, cei care au creat Worms si are ca personaje principale oile pe care le foloseau creaturile din Worms ca arme.

Jocul costa 2 dolari si aminteste foarte mult de Lemmings, in ideea ca vom ghida oile catre siguranta, cu o gramada de capcane in cale. Majoritatea sunt fierastraie circulare, care vor rade imediat behaitoarele. 60 de nivele sunt disponibile aici si un mecanism al jocului disponibil in fiecare nivel e cel care va permite sa inghetati timpul si sa va planuiti mutarile.

Veti apasa butoane, folosi oi explozive, care vor propulsa alte oi spre butoane de pe tavan, dar si mantii care fac oile sa zboare, sau caciuli care le fac sa sara. Veti putea sa selectati un grup de oi apasand pe ecran si desenand un soi de dreptunghi, care cuprinde toate patrupedele. Le veti putea aseza si una peste alta, pentru a alcatui un fel de scara, cu care veti ajunge la nivele superioare.

Flockers Review (Samsung Galaxy Tab A)

18 oi va stau la dispozitie si in fiecare nivel aveti 3 obiective: gasiti oaia de aur, duceti toate oile in siguranta la finish si terminati nivelul in limita de timp. Exista si boss fights, cu cate un robot gigantic controlat de Worms. Grafica este una de tip desen animat si pare desenata de mana, cam ca in Worms. Am apreciat acest joc pentru capcanele sale inteligente si ii acordam nota 9 din 10. Il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul tabletei il puteți afla de pe eMAG.ro.

Flockers Review (Samsung Galaxy Tab A)