Flick Soccer Brazil Review (Utok i700): un pic din magia loviturilor libere de la Mondial, sub forma de joc arcade (Video)

Publicat: Vineri 18-Iul-2014 16:11:08 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 279 ori
De mult vreau sa incerc jocul Flick Soccer, pentru ca pare un titlu arcade distractiv, iar recent am profitat de faptul ca jocul a primit o versiune noua si am testat titlul pe tableta Utok i700. Noul joc poarta numele de Flick Soccer Brazil si e disponibil gratuit in Play Store.

El este un simulator de lovituri libere, desi simulator e mult spus in acest caz. Jocul e asociat Cupei Mondiale care tocmai s-a incheiat si va permite sa trageti la poarta facand swipe de la minge in sus pe ecran. Puteti regla si tinta facand swipe in dreapta sau stanga in zona portii, iar dupa ce ati "lovit" mingea puteti sa ii dati un usor efect cu un mic swipe peste traiectoria balonului. Exista si posibilitatea unei mingi curbate, dar acest gest nu e interpretat intotdeauna corect de touchscreen.

Flick Soccer Brazil pune la bataie 5 moduri de joc. Primul e Specialist, care pur si simplu implica sa trageti la poarta, cu jucatori in cale, tinte mobile si multiplicatoare de scor disponbile. Al doilea mod este Quickshot, in care sunteti doar voi contra portarului si contra timpului. Veti primi secunde in plus la cronometru cu fiecare lovitura precisa. Ţinta este rotunda si este impartita in 3 zone, inclusiv un bulls eye, cu scor maxim, in centru.

Al treilea mod de joc este Challenge, in care trebuie sa adunati trofee lovind tinta si strangand puncte. Fiecare provocare aici e mai grea decat precedenta. In cele din urma, modul 4 de joc este Cross Bar, care implica lovirea barei de sus a portii pentru a obtine puncte. Va vor sta in cale jucatori si va trebui sa trageti in bara contra timp. Ultimul mod de joc este Smash Hit, care plaseaza o serie de ferestre colorate cu steagurile tarilor din lume in poarta si voi trebuie sa spargeti geamurile cu mingea, ca in scoala generala.

Pe masura ce jucati ferestrele devin din ce in ce mai mici si mai numeroase. Jocul e distractiv pentru genul sau pseudo sportiv si va va tine ocupati minute bune. Ii acordam un 9 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

UTOK i700 prețuri actualizate:
eMAG.ro UTOK.ro evoMAG.ro Altex.ro
Flick Soccer Brazil Review (Utok i700)