Five Nights at Freddys Review (Samsung Galaxy Note 4): un concept original de joc horror, dar nu chiar un hit (Video)

Publicat: Sâmbata 15-Noi-2014 15:21:09 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 425 ori
Five Nights at Freddy's este un joc horror minimalist, care costa 3 dolari in Play Store si pe care multa lume mi l-a recomandat. Mi s-a promis o sperietura pe cinste, mai ales ca am jucat jocul in perioada Halloween-ului. Am testat acest titlu pe Samsung Galaxy Note 4 si ce a iesit aflati mai jos.

Five Nights at Freddy's Review (Samsung Galaxy Note 4): un concept original de joc horror, dar nu chiar un hit (Video)

Avem de-a face cu un joc foarte simplu, in care puteti controla practic 4 butoane... si atat. Sunteti un paznic de noapte la un restaurant plin de maimutoi impaiati, care pe timp de noapte se activeaza din cauze necunoscute. Ideea este sa supravietuiti 5 nopti fara a fi mancati de creaturi si tot ce puteti sa faceti este sa inchideti usa din dreapta sau stanga voastra, sau sa aprindeti luminile pentru a vedea creaturile venind. Veti face aceste lucruri pur si simplu apasand pe ecran.

Five Nights at Freddy's

Aveti la dispozitie si aproximativ 10 camere video pe care le puteti supraveghea, pentru a vedea bestiile venind. Ele vor parcurge pe rand fiecare camera de la depozitul in care sunt stocate pana la voi, deci aveti timp sa inchideti usile. Problema e ca unele camerele nu ofera imagine clara si uneori chiar se strica exact cand trec creaturile pe langa ele. Scopul lui Five Nights at Freddy's este sa va tina in tensiune si aveti la dispozitie si energie electrica limitata, care se epuizeaza rapid daca folositi usile si luminile, deci trebuie sa fiti zgarciti.

Five Nights at Freddy's Review

Elementul de spaima e constituit de jump scares atunci cand sunteti prinsi de bestii, dar si de modul in care creaturile privesc catre camera amenintator. Un nivel dureaza cam 5 minute si daca supravietuiti pana la 6 dimineata, veti trece la nivelul urmator. In afara de atmosfera si concept acest titlu portat de pe PC nu prea are nimic deosebit. Ii acordam o nota de 8 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Samsung Galaxy Note 4 prețuri actualizate:
eMAG.ro evoMAG.ro QuickMobile.ro MarketOnline.ro CEL.ro

Five Nights at Freddy's Review (Samsung Galaxy Note 4)