Five Nights at Freddys 2 Review (Sony Xperia Z3): mai inspaimantator si mai stresant decat predecesorul sau (Video)

Publicat: Joi 18-Dec-2014 19:22:51 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 278 ori
Dupa ce am testat Five Nights at Freddy's pe Galaxy Note 4 si nu am fost foarte impresionati de el, e momentul sa aruncam o privire asupra succesorului sau. E vorba despre Five Nights at Freddy's 2, testat pe Sony Xperia Z3. Noul joc costa 3 dolari si este in mod clar mai bun decat primul Freddy.

Five Nights at Freddy's 2 Review (Sony Xperia Z3): mai înspaimântator si mai stresant decât predecesorul sau (Video)

In primul rand au disparut usile si luminile laterale, astfel ca nu mai exista o bariera intre voi si creaturile animatronice. Povestea e aceeasi: sunteti un paznic de noapte la un restaurant de familie, unde creaturile care incanta copiii ziua prind viata noaptea. E vorba despre acei papusoi mari in forma de animale si personaje de desene animate. Numarul lor a crescut la 10 acum si sunt si mai multe camere de luat de vederi pe care le puteti urmari miscarile.

Ei vor pleca din depozit si veni spre camera voastra pentru a va linsa, iar unele creaturi pot fi alungate cu flashuri ale lanternei. Aveti la dispozitie acum o lanterna cu baterie limitata, care trebuie sa tina totusi de la 12 noaptea pana la 6 dimineata, cat dureaza tura voastra. Pe langa lanterna, puteti folosi si un cap al unui costum Freddy Fazzbear, pentru a va deghiza in monstru si va ascunde de animatronici. Unele creaturi sunt imune la lanterna sau masca.

Five Nights at Freddy's 2

Printre monstri se numara si o vulpe roscata, clasicul urs Freddy, un fel de mare pui galben feminin, o creatura in genul mastii din filmul Saw si un fel de Pinocchio care va dezactiveaza lanterna si rade copilaros. Creaturile va pot coplesi si intrand in conductele laterale de aeririsire, nu doar pe holul din fata voastra. Jocul a devenit mai stresant si mai infricosator, iar sunetul de fundal e foarte bun.

Din cand in cand trebuie sa invartiti si o cutiuta muzicala pentru a va asigura ca macar unul dintre monstri ramane la locul sau. Jump scares au ramas neschimbate, iar scopul e sa rezistati 5 nopti, plus una sau doua bonus. Nivelul de dificultate a crescut, grafica a ramas cam la fel, iar atmosfera e infricosatoare. Ii acordam lui Five Nights at Freddy's 2 nota de 9 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Sony Xperia Z3 prețuri actualizate:
eMAG.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro Cel.ro Azerty.ro Okazii.ro

Five Nights at Freddy's 2 Review (Sony Xperia Z3)