Final Fantasy IV review: clasicul a revenit, cu o poveste profunda, nu va asteptati la grafica high end (Video)

Publicat: Marti 03-Iun-2014 19:14:49 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 82 ori
Jocurile Final Fantasy nu sunt pentru fanii GTA, asta e sigur. Ele nu ofera nici actiune cu cifra octanica ridicata si nici grafica de top, ci se axeaza mai mult pe poveste si pe feeling, decat orice altceva. Este si cazul lui Final Fantasy IV, testat recent pe tableta Evolio Quattro HD.

Am prins jocul la reducere, el costand doar 26 de RON, iar eu fiind mare fan Final Fantasy, nu puteam rata experienta. Titlul a fost o revolutie pe Super Nintendo, un debut al graficii 16 bit in seria Final Fantasy. Povestea este una destul de bine scrisa, cu tradari, genocid si cavaleri care intorc armele. Ce avem aici este un port al unui remake de pe Nintendo DS, intitulat Final Fantasy IV.

Final Fantasy IV

Veti controla un cavaler numit Cecil, care se intoarce impotriva regelui sau tiranic si a razboaielor pornite de el. Bataliile au loc in regim turn based, ca si in celelalte jocuri Final Fantasy, iar numarul de personaje incluse aici este destul de mare. Inamicii pun mari probleme in acest joc, deci va trebui sa faceti grinding serios daca vreti sa treceti mai departe si v-ati blocat la un dungeon.

Puteti trece atacurile pe automat, daca nu aveti chef sa apasati pe ecran prea des. Jocul dateaza din 1991 deci ii scuzam grafica, dar macar primim multe ore de poveste si cutscene-uri, o muzica excelenta si multe itemuri de adunat, plus o multime de arme, magii si creaturi pe care le putem chema prin summon. Acest RPG clasic primeste o nota de 9.5 din 10 si poate fi descarcat de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Evolio Quattro HD prețuri actualizate: Evolio.ro eMAG.ro MarketOnline.ro Okazii.ro Altex.ro ​Final Fantasy IV review