Family Guy Quest for Stuff Review (Allview Viva D8): umor vulgar, bogatie de continuturi, dar un joc plin de buguri si cash cow (Video)

Publicat: Marti 24-Iun-2014 19:50:31 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 253 ori
Jocul asociat serialului Simpsons ne-a aratat ca pot exista titluri dezamagitoare si legate de marile  francize, iar Family Guy are la randul sau un joc asociat care dezamageste. El se numeste Family Guy Quest for Stuff, testat de noi pe tableta Allview Viva D8, pe care o puteti castiga la un concurs Mobilissimo.ro.

Family Guy Quest for Stuff Review

Ii veti controla pe faimosii Peter Griffin, Stewie, Chris, Quagmire si Lois, care incearca sa reconstruiasca orasul Quahog. Povestea incepe cu Peter Griffin luptandu-se cu acel cocos care apare si in seria de animatii, pentru ca ei sa distruga orasul Quahog din greseala. Apoi veti reconstrui casele, veti da sarcini personajelor si veti avea chiar si un soi de Facebook pe care posteaza personajele din cand in cand.

Exista si un univers paralel in care il intalniti pe Stewie, dar odata selectata acea optiune jocul are un bug si se reseteaza. Acest titlu e de gen pay to win, iar taskurile dureaza cu orele. Glumele sunt amuzante, poate putin cam vulgare, sexiste si rasiste, dar stiti cum e Family Guy, e bazat pe soc. Puteti sa il puneti pe Peter sa faca dansul Surfing Bird, sa ii aduceti "iarba" lui Jerome, singurul personaj de culoare din joc sau il puneti pe Chris sa alerge dupa fluturi.

Va aparea si Meg la un moment dat si Bonnie, sotia lui Joe, politistul in scaun cu rotile. Veti face level up si veti strange bani, cu care cumparati decoratiuni pentru oras, statui, case si multe altele. Jocul necesita prea mult timp pentru a-l putea savura si e plin de buguri si situatii de tip pay to win. Ii dam o nota de 7.5 din 10 pentru ca e totusi amuzant. Il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview Viva D8 prețuri actualizate:
Flanco.ro eMAG.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro Okazii.ro Allview.ro
Family Guy Quest for Stuff Review (Allview Viva D8)