Fail Hard Review (Samsung Galaxy A5): cascadorii cu motociclete si o fizica foarte buna (Video)

Publicat: Duminica 29-Mar-2015 18:50:25 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 373 ori
Atunci cand am testat telefonul Samsung Galaxy A5, am testat si jocul Fail Hard pe acest device, un titlu bazat pe cascadorii cu motociclete. Jocul e disponibil gratuit in Play Store si a fost lansat intai pe Windows Phone si iOS, apoi pe Android.

Veti face cascadorii cu motocicleta si cu alte vehicule si veti avea parte de o fizica buna in acest joc. Exista zeci de nivele diferite si fundaluri diferite si veti ajunge intr-un mediu urban, pe plaja, in padure sau intr-un santier, spre exemplu. Pe masura ce progresati veti aduna monede si veti debloca noi vehicule si upgrade-uri pe care le puteti cumpara apoi.

Şi personajul care foloseste vehiculul poate fi schimbat, daca doriti. Controlul e foarte simplu si implica pur si simplu accelerarea si apasarea butonului  jump, cu mentiunea ca inca o apasare inseamna catapultarea pilotului de pe vehicul. Veti putea si sa inclinati pilotul inainte sau inapoi pentru a schimba unghiul saltului de pe trambulina. Evident deseori veti cadea pe partile sensibile ale pilotului, observand cum se deformeaza corpul sau, cu fizica ragdoll buna.

Ideea este sa adunati monedele si sa parcurgeti macar o parte din circuitul de cascadorii, obtinand cel putin una dintre cele 3 stele disponibile. In fundal avem o muzica rock generica si sample-uri bazate pe bas mai mult decat pe chitara. Veti putea chiar sa deblocati un jetpack la un moment dat, dar si un ATV si sa cumparati si o foarte utila casca.

Veti sparge sere, cadea in piscine, zbura de pe trambuline si intra prin conduce. Titlul e amuzant si cascadoriile variate, iar noi ii acordam nota 9 din 10. Il descarcati de aici pentru Android, de aici pentru iOS sau de aici pentru Windows Phone.

Samsung Galaxy A5, prețuri actualizate:
eMAG.ro Elefant.ro Cel.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro ClickShop.ro F64.ro

Fail Hard Review (Samsung Galaxy A5)