EA Sports UFC Review (Allview X2 Soul Pro): cel mai bun joc de lupte de pe Android e aici, cu preturi cam piperate, dar miscari variate (Video)

Publicat: Marti 07-Iul-2015 21:29:36 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 474 ori
Va spun din capul locului ca EA Sports UFC e mai distractiv decat Mortal Kombat X si a fost apreciat de mine drept un joc de lupte mai apropiat de ce ar trebui sa fie o experienta de genul pe mobil. El ocupa 430 de MB si a fost testat pe Allview X2 Soul Pro. Jocul are o grafica aratoasa, vine de la EA Sports si e disponibil gratuit in Play Store.

EA Sports UFC

Aveti aici toti luptatorii originali din UFC si cate o provocare saptamanala, cu o lupta ce are loc in cusca si in realitate. Veti putea debloca noi luptatori, care costa foarte mult si upgrada statutul luptatorului vostru, cumparand pachete de carti de joc. Acestea va cresc viata, atacurile Standout si cele de la sol. Fiecare atac poate primi un level up prin cartile dedicate.

Acesta fiind UFC, nu va veti lupta doar cu picioarele si pumnii, ci veti putea si sa puneti la pamant adversarul si sa il tineti intr-o prindere speciala. Cu o apasare pe ecran veti realiza o lovitura, iar cu swipe veti da o lovitura puternica. Un swipe pe diagonala va permite sa dati o lovitura si mai puternica. Cu un swipe inapoi va veti putea feri de inamic si sa revenitiapoiu cu o lovitura mai puternica.

Apasarea ecranului cu doua degete inseamna parare aici. Atacurile speciale se vor incarca in partea stanga a ecranului si se pot declansa cu succes dupa o serie de lovituri standard. Veti lovi din saritura, da genunchi in figura si arunca crosee si picioare la momentul potrivit... sau nu. Varietatea loviturilor e mare si acest joc e mult mai greu decat Mortal Kombat si mai interesant. De remarcat si faptul ca viata luptatorilor se regenereaza automat, deci luptele devin mai grele astfel.

In plus, o lovitura foarte puternica poate face luptatorul groggy si nu va mai putea da lovituri precise. Am senzatia ca sectiunea Quick Fight din meniu va pune in fata unor gameri reali, deoarece am vazut cateva miscari si eschive ratate nespecifice unui AI. Peste 70 de luptatori cu animatii si miscari trademark sunt aici, iar grafica arata foarte bine.

EA Sports UFC Review (Allview X2 Soul Pro)

Aproape ca se simte transpiratia si mirosul de metal din cusca aici. Titlul e de nota 9.3 din 10 si ar fi fost mai mare nota, daca era mai usor sa deblocam luptatorii. Il puteți descarca de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X2 Soul Pro prețuri actualizate:
eMAG.ro Cel.ro evoMAG.ro Elefant.ro Allview.ro