Dumb Ways to Die 2 Review (Samsung Galaxy A5): cele mai stupide moduri de a muri din greseala devin competitie sportiva (Video)

Publicat: Miercuri 20-Mai-2015 13:15:27 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 279 ori
Dumb Ways to Die 2 este un "Joc" in aceeasi masura in care joculetele de pe Nintendo Wii se puteau considera titluri de gaming. Ideea este sa te distrezi fara sa te gandesti prea mult si neuronii sa stea relaxati fara sinapse. Dumb Ways to Die 2 a fost testat de noi pe Samsung Galaxy A5 si ne-am distrat de minune cu el.

Dumb Ways to Die 2

Scopul este sa rezisti cat mai mult fara sa mori, in ciuda faptului ca personajul pe care il controlezi se pune in gura rechinului, Yeti-ului, in calea unui accident mortal, patineaza pe gheata subtire sau vrea sa isi puna limba pe metal inghetat. Jocul e disponibil gratuit in Play Store si e bazat pe umor si viteza de reactie. Aveti la dispozitie zeci de minigame-uri, pe baza de tap si swipe.

Veti face tap pentru a sari peste o gaura cu un rechin in ea, trasa dungi pe ecran pentru a va incheia la sireturi inainte de o alergare sau sa faceti tap rapid pentru a alerga, altfel veti lovi garduri la proba olimpica dedicata. Actiunea devine din ce in mai rapida, pe masura ce supravietuiti mai multor probe. Jocul a debutat ca un anunt haios la metroul din Melbourne, care incerca sa faca pasagerii atenti la eventualele accidente.

El a ajuns apoi viral si apoi jocul pe care il stiti. Personajele care patesc accidentele sunt haioase si creionate ca un desen animat, iar actiunea are loc tematic, intr-un univers inghetat, unul maritim si unul de tip parc de distractii. Exista si personaje deblocabile. Ii acordam acestui joc "idiot" in sensul cel mai inocent si bun al cuvantului nota de 9.3 din 10. Il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Samsung Galaxy A5, prețuri actualizate:
eMAG.ro Elefant.ro Cel.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro ClickShop.ro F64.ro

Dumb Ways to Die 2 Review (Samsung Galaxy A5)