Crossy Road Review (Allview X1 Xtreme Mini): Frogger renascut in epoca lui Flappy Bird (Video)

Publicat: Joi 19-Mar-2015 03:36:36 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 186 ori
Crossy Road este un alt joc pe care l-am testat pe Allview X1 Xtreme Mini, tot gratuit si foarte distractiv. El aminteste de Frogger si porneste de la simpla idee ca un personaj amuzant vrea sa traverseze o sosea, sau mai multe drumuri de fapt.

Crossy Road Review (Allview X1 Xtreme Mini): Frogger renascut în epoca lui Flappy Bird (Video)

GSMArena a numit acest titlu "cel mai bun din 2014" si desi afirmatia e putin cam exagerata, titlul e amuzant. Crossy Road are peste 20 de milioane de jucatori si va permite sa adunati peste 50 de personaje cu grafica retro. Acest joc poate fi catalogat drept un endless crosser, cu grafica 8 bit si muzica destul de placuta. Veti traversa drumuri, cai ferate si rauri, toate aglomerate.

Crossy Road

Scopul principal este sa evitati masinile din trafic, asteptand momentul propice cand gasiti o portiune goala a strazii. De mentionat si faptul ca ecranul urca de jos in sus, deci veti fi presati sa treceti mai departe, mai rapid. Crossy Road a fost lansat in noiembrie 2014 pe iOS si in ianuarie 2015 pe Android. Compania Hipster Whale se afla in spatele lui Crossy Road, care vine cu tehnologie Unity 3D Engine.

Veti apasa pe ecran pentru a face un pas sau face swipe pentru a naviga pe marginea drumului si a aduna monede. Cu ele deblocati personaje noi, atat personaje clasice din alte jocuri, cat si tot soiul de animale 8 bit. Din cand in cand primiti si monede gratuite si participati la o extragere, cu un personaj 8 bit premiu. Daca nu ati jucat vreodata Frogger, acest titlu o sa vi se para original si genial, iar noi il catalogam drept placut de jucat si deloc frustrant.

Ii acordam nota 9 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X1 Xtreme Mini prețuri actualizate:
eMAG.ro evoMAG.ro Cel.ro Altex.ro Allview.ro