Boom Beach Review (Allview X2 Soul): mai mult decat o clona Clash of Clans, un joc cu adevarat distractiv (Video)

Publicat: Miercuri 02-Iul-2014 21:58:11 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 399 ori
Boom Beach e printre putinele jocuri pe care voi continua sa le joc si dupa ce am terminat recenzia sa, iar acest titlu a fost testat de mine pe telefonul Allview X2 Soul. Acesta este cel mai subtire smartphone din lume, cu grosime de 5.55 mm.

Boom Beach Review (Allview X2 Soul): mai mult decât o clona Clash of Clans, un joc cu adevarat distractiv (Video)

Boom Beach este disponibil gratuit pe Android si este produs de catre cei de la Supercell. El aminteste de Clash of Clans, cu care este inrudit, doar ca bataliile de aici sunt unele pe baza de debarcare pe plaja si lupte navale. Veti controla o baza pe o insula, o veti upgrada si veti transporta trupe folosind vehicule amfibii, cu care veti cuceri insule din jurul vostru. Veti avea si un vaporas cu tunuri care va asigura acoperirea trupelor de la distanta.

Boom Beach

Monedele de schimb in acest joc sunt aurul, lemnul si diamantele. Acestea din urma sunt folosite pentru a accelera procesu de constructie sau upgrade la fiecare unitate sau cladire. Uneori va dura cateva ore ca o cladire sa fie gata, tipic pentru un joc fremium. Nu veti avea un control prea mare asupra trupelor aruncate in lupta, care ataca automat tintele si pot intra in vizorul mitralierelor, sniperilor si al altor elemente defensive.

Evident va puteti planifica si voi defensiva, cu mine antipersoana, tunuri, mitraliere si multe altele. Veti putea fi atacat si cand nu sunteti in joc si veti pierde resurse, iar insulele cucerite pot fi recastigate. Jocul necesita conexiune online tot timpul, iar insulele pe care le atacati pot fi ocupate de AI sau jucatori reali. Puteti directiona trupele pe care le amplasati pe insule folosind cate un flare luminos, dar el costa o serie de puncte pe care trebuie sa le dramuiti pentru atacul cu vaporul cu tun.

Jocul e foarte distractiv si merita un 9 din 10. Il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X2 Soul prețuri actualizate
eMAG.ro Flanco.ro MarketOnline.ro F64.ro Altex.ro Allview.ro Okazii.ro