Block Amok Review (Karbonn Titanium S6): domino cu lemne si oi, un puzzle interesant (Video)

Publicat: Miercuri 04-Feb-2015 12:18:30 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 249 ori
Block Amok este un joc pe atat de simplu, pe cat e de simpatic si inteligent. L-am testat pe telefonul Karbonn Titanium S6, cu mentiunea ca jocul e disponibil gratuit in Play Store, iar telefonul poate fi castigat la un concurs Mobilissimo.ro. Acesta este un puzzle, cu accente de domino, daca vreti.

Veti folosi un tun montat pe roti, care se poate plimba pe o sina circulara in jurul unei constructii din lemn. Fiecare scandura poate fi lovita si daramata, iar fiecare misiune implica daramarea a cateva zeci de astfel de lemne. In fata voastra stau labirinturi intortocheate din lemn, sustinute de structuri solide, dar care pot fi compromise cu un proiectil aruncat la locul potrivit.

Din pacate, numarul de proiectile e destul de mic, deci trebuie sa faceti fiecare lovitura sa conteze. Veti putea cumpara noi oi care sa manevreze tunul, sau sa inlocuiti tunul pe roti cu un tanc sau un automobil sport. Pe langa lovirea lemnului, puteti lovi si cutii TNT sau oi cu rachete atasate, care vor incepe sa zboare haotice si sa loveasca structurile din cale.

Block Amok

Fiecare nivel e generat la intamplare, deci nu puteti prezice ce obstacole va apar in cale. In cazul in care terminati nivelul cu prea multe proiectile, ele se porteaza pentru nivelul urmator. Exista si un puzzle special in fiecare zi, o provocare a zilei, iar lemnele care cad pe sina se transforma in monede. Avem si achievementuri aici si o grafica destul de Ok randata pentru acest gen de joc.

Controlul e simplu si puteti face swipe pentru a orienta tunul, aveti un buton pentru tras ghiulele si doua butoane pentru a muta tunul. Ii acordam lui Block Amok nota de 8.5 din 10 si il descarcati de aici.

Prețul lui Karbonn Titanium S6 il puteți afla de aici.

Block Amok Review (Karbonn Titanium S6)