Big Hero 6 Bot Fight Review (Allview V1 Viper i4G): Disney transforma luptele cu roboti/pokemoni in Candy Crush (Video)

Publicat: Luni 13-Apr-2015 13:38:20 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 235 ori
Anul trecut vedeam cum filmul Godzilla ajungea pretext pentru un soi de joc Candy Crush, pentru ca acum sa vedem desenul animat de la Disney Big Hero 6 pus in aceeasi postura. Jocul rezultat este Big Hero 6 Bot Fight, disponibil gratuit in Play Store si testat pe Allview V1 Viper i4G.

Big Hero 6 Bot Fight

Practic, acest joc combina conceptul de Pokemon cu cel de Candy Crush si e destul de distractiv, dar si rapid, sesiunile de gameplay fiind scurte. Veti avea toate personajele din animatia Disney aici, inclusiv Hiro si robotelul Baymax. Acesta este un puzzle de tip match 3, adica trebuie sa aliniem 3 sau mai multe bile colorate pentru a le face sa dispara sau pentru a le transforma in alte itemuri utile pentru gameplay.

Puteti face level up si realiza upgrade-uri pentru fiecare robot gasit si folosi diferite componente pentru a crea noi "pokemoni". E interesant si aspectul colaborativ al jocului, astfel ca puteti alege sa jucati impreuna cu alti gameri din toata lumea, ei aducandu-si aportul la lupta cu diferite valuri de inamici. Fiecare nivel are si un boss fight la final, iar alinierea acelor bile colorate declanseaza atacuri, cu diferite nivele de damage.
Big Hero 6 Bot Fight Review (Allview V1 Viper i4G)

Exista sute de roboti de adunat, evenimente saptamanale si un sistem de energie, care va permite sa realizati doar cateva lupte si atat, apoi sa asteptati pana se incarca meter-ul colorat. Exista si conceptul de elementale aici, fiecare personaj avand un element asociat, care va fi util in lupta cu inamicii. Printre bilele speciale se numara cele care dizolva randuri intregi sau cele va aduc HP in plus.

Jocul e distractiv, dar nu se abate de la norma jocurilor gen Candy Crush si primeste de la noi o nota de 7.5 din 10.  Puteti descarca jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview V1 Viper i4G prețuri actualizate: eMAG.ro Allview.ro