Angry Birds Epic Review (iPhone 5): un RPG surprinzator de bun de la Rovio, cu o tenta de Final Fantasy (Video)

Publicat: Miercuri 16-Iul-2014 21:29:52 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 343 ori
Angry Birds Epic e cea mai noua incercare a celor de la Rovio de a se diversifica si a acoperi mai multe segmente de piata. Acesta e un RPG disponibil gratuit in Play Store, App Store și Windows Phone Store, iar gameplay-ul sau este turn based, ca si in cazul seriei Final Fantasy.

Am testat jocul pe iPhone 5 si nu pot sa spun ca am avut probleme cu controlul pe micul ecran. Titlul este liniar si nu prea avem side questuri sau vreo poveste reala. Segmentele de lupta au un control intuitiv, care implica gesturi drag and drop realizate de la personajele voastre la cele inamice. Puteti sa faceti swipe si spre propriile personaje pentru a le upgrada cu scuturi sau pentru a reflecta damage-ul atacurilor inamice.

Veti controla clasicele pasari din precedentele jocuri Angry Birds, fie ca e vorba de Red, Chuck, Bomb sau Mathilda. Pe ecran va aparea si un ardei iute, care se va umple la fiecare atac pe care il primiti si odaca ce faceti drag and drop cu acest ardei peste pasarile voastre veti declansa un atac berserk special. Dupa fiecare batalie veti primi 3 stele ca in celelalte jocuri Angry Birds si veti avea o ruleta de invartit, care va da diferite cantitati de loot.

Angry Birds Epic

Cu acest loot, care include seminte, rosii, banane, scoici si lemne veti fabrica potiuni, arme, scuturi si alte echipamente. Primiti si bonusuri zilnice, sub forma unei lupte cu un porc auriu, iar acest titlu nu e chiar usor de jucat. Va trebui sa faceti putin grinding, mai ales dupa ce treceti de jumatatea jocului, deoarece va fi cam greu sa puneti mana pe monede destule. Luptele sunt marcate pe harta cu mici pini rosii, iar de-a lungul luptelor veti putea folosi atacuri melee, magii si alte abilitati.

Veti putea otravi inamici, sa ii faceti sa adoarma si sa folositi fulgere, foc sau alte elementale. Pasarile voastre pot schimba clasa de personaj prin intermediul palariilor si castilor folosite. Personajul Mathilda va vindeca celelalte pasari si atunci cand veti aduna mai multe personaje, veti putea sa le schimbati din party-ul vosru. Exista si in app purchases, astfel ca puteti cumpara 1500 de monezi din joc cu 50 de dolari, spre exemplu, ceea ce e cam scump.

Rovio va ofera si optiunea de a privi clipurile lor promotionale pentru a obtine boosturi de viata sau diferite upgrade-uri. Am apreciat si grafica acestui joc si muzica jucausa din fundal, iar acestui titlu ii acordam nota de 8.3 din 10, mai ales pentru cei care sunt fani Final Fantasy. Il descarcati de aici pe Android, de aici pe iOS și de aici pe Windows Phone.

Prețul lui iPhone il puteți afla de pe eMAG.

Angry Birds Epic Review (iPhone 5)