Angry Birds 2 Review (Nokia N1): cantitatea mare de nivele nu inseamna si calitate; Vietile strica placerea jocului! (Video)

Publicat: Miercuri 28-Oct-2015 14:06:16 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 309 ori
Cu o luna in urma realizam recenzia jocului Angry Birds 2 in format video, iar acum e momentul recenziei text. Titlul a sosit in Play Store gratuit in aceasta vara, iar noi l-am testat pe tableta Nokia N1. Peste 200 de nivele sunt disponibile in acest titlu, iar acum avem si un concept de vieti, care va deranja fanii seriei Angry Birds de pana acum.

Angry Birds 2

Acest concept implica utilizarea a 5 vieti la sesiunile de gameplay, iar daca ramaneti fara pasari la o sesiune, atunci pierdeti o viata. Pasarile sunt oferite sub forma de carti de joc si puteti sa o schimbati in orice moment pe cea cu care trageti cu alta avuta la indemana. Nivelele au devenit compartimentate, chiar si in 4 segmente, deci va trebui sa va dramuiti bine pasarile si sa incercati sa obtineti carti de joc si prin alte mijloace.

Spre exemplu, daca faceti mult damage primiti o carte bonus si daca loviti un porc de aur iar primiti o carte in plus. Exista si powerup-uri speciale, asa zisele vraji, precum ardeiul iute care face porcii sa ia foc sau ploaia cu ratuste de aur. Veti avea si gems ca resursa freemium aici, putand cumpara cu ea noi carti de joc sau vieti. Uneori cand ramaneti fara carte la final puteti vedea o reclama pentru a primi o pasare in plus.

Angry Birds 2 Review (Nokia N1): cantitatea mare de nivele nu înseamna si calitate; Vietile strica placerea jocului! (Video)

Exista si lupte cu cate un boss, care acum are si o bara de viata si trebuie impins in hau pentru a il dovedi. Animatiile sunt acum mai complexe, iar porcii sunt mai mobili, unii panicandu-se si plecand cu o parasuta, ceea ce face nivelul foarte greu si va va face sa mai pierdeti o pasare. Exista si o noua pasare, numita Silver, care zboara in forma de litera "L". Grafica e in stil desen animat si vedem si prim planuri cu fetele porcilor si pasarilor, atunci cand trageti cu prastia.

Printre mecanicile de joc de aici se numara tuburile teleportoare, ventilatoarele si florile carnivore care scuipa cu materialele ce cad cand daramati turnuri de lemn, piatra si gheata. Din pacate nivelele sunt prea asemanatoare si e greu sa fie egalate exceptionalele mecanici de joc din Angry Birds Space sau Angry Birds Star Wars. Angry Birds 2 dezamageste pentru ca limiteaza gameplay-ul si nu rasplateste gamerii fideli care au ramas alaturi de seria Angry Birds, chiar si acum cand e in picaj.

Ii acordam nota 8.2 din 10 si descarcati jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS. Titlul ramane distractiv, dar e sub predecesorii sai si apropo exista si un soi de mod de gameplay endless, un asa numit Tournament, care va permite sa jucati doar o data pe zi. [FORUM NOKIA N1]

Prețul tabletei il puteți afla de aici.

Angry Birds 2, Video Review prezentat pe Nokia N1