Turbo Dismount Review (Allview X2 Soul Mini): un simulator de accidente rutiere, cu fizica ragdoll buna (Video)

Publicat: Joi 18-Dec-2014 15:23:32 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 160 ori
Turbo Dismount este un joc gratuit pentru terminalele Android, care se remarca prin conceptul sadic din spatele sau. El simuleaza accidente rutiere in diferite conditii, cu o grafica minimalista si va permite sa vedeti cum se comporta un manechin in diferite pozitii in/pe automobil, zburand prin parbriz si in alte conditii.

Turbo Dismount

Am testat jocul pe telefonul Allview X2 Soul Mini, pe care il puteti castiga la un concurs Mobilissimo.ro. Titlul este produs de catre Secret Exit, care au mai avut un joc de genul, care simularea caderea pe scari a unui manechin, tot cu fizica foarte buna. Odata cu descarcarea jocului primiti 3 personaje, 3 vehicule si cateva nivele accesibile, iar daca platiti cativa dolari in plus puteti debloca multe alte automobile si personaje.

Veti putea conduce in prima faza un camion, un soi de vehicul de jucarie in forma de gaina si o camioneta. Personajele pot fi amplasate la volan, pe capota masinii, in spatele masinii sau deasupra. Puteti schimba camera astfel incat actiunea sa fie vazuta prin ochii manechinului, de deasupra sau din spate. In plus, puteti pune si capcane in calea masinii, inclusiv ziduri, limitatoare de viteza, trambuline, turbo paduri si altele, ca sa nu mai vorbim ca aveti si trafic in cale.

Daca fizica manechinului e buna, salturile pe care le fac masinile in aer nu prea sunt realiste. Dupa ce terminati cu cascadoria puteti vedea reluarea in slow motion si sa dati timpul inapoi pentru a va amuza de oasele rupte ale creaturii din plastic. Veti obtine si puncte in functie de cat damage faceti. Jocul e amuzant si sadic, dar exista riscul sa va plictisiti de el rapid. Ii acordam nota 8.3 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X2 Soul Mini prețuri actualizate:
eMAG.ro Cel.ro evoMAG.ro Allview.ro Altex.ro Okazii.ro

Turbo Dismount Review (Allview X2 Soul Mini)