The Walking Dead No Mans Land Review (Allview V2 Viper X): perfect sincronizat cu serialul AMC si cu gameplay surprinzator de bun (Video)

Publicat: Vineri 12-Feb-2016 20:11:43 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 236 ori
Putine jocuri Walking Dead sunt chiar la zi cu ce se intampla in serialul AMC The Walking Dead, iar No Man's Land se numara printre cele cu bila alba. Gratuit in Play Store, jocul a debutat in octombrie si noi l-am testat pe telefonul Allview V2 Viper X, pe care vi l-am oferit la un concurs de Craciun.

The Walking Dead No Man's Land Review (Allview V2 Viper X): perfect sincronizat cu serialul AMC si cu gameplay surprinzator de bun (Video)

Acest titlu include atat un element de base builder, cat si batalii turn based. Faimosul Daryl Dickson, omul cu arbaleta si motocicleta din serial va va ghida prin acest joc, cu sfaturi si tutoriale. In fundal avem o muzica de vioara trista, preluata din serial, iar in mica noastra baza vom putea sa antrenam noi recruti, sa primim sau sa refuzam oameni si sa folosim radio-uri pentru a cauta supravietuitori. Putem construi si aduce la nivel nou cladiri și sa colectam resurse.

Gameplayul aminteste de jocul X-Com putin si in batalii va trebui sa faceti drag & drop cu traiectoria unui personaj, intr-o anumita limita de spatiu totusi. Nu e doar un joc in care atacam fara minte, pentru ca zombii au diferite nivele si unele misiuni implica sa ii evitati si sa faceti cat mai putin zgomot cu putinta. Trebuie sa stiti sa echilibrati party-ul de eroi, avand atat personaje cu cutit, care omoara zombii din start, cat si cele cu pusca, care pot trage in 3-4 nemorti deodata.

The Walking Dead No Man's Land

Apoi sunt personajele cu armura rezistenta si bate, care ametesc inamicii si rezista la cateva muscaturi. Grafica arata foarte bine in acest titlu, iar jocul are acel aer al inceputului anilor 2000 si atmosfera e excelenta. Senzatia de teroare si zombii aparuti din senin sunt o parte a experientei, fix ca in film. Evident, avem si timere, multiple upgrade-uri ale bazei si dialoguri bine puse la puncte.

No Man's Land este un must play pentru cei care se considera fani adevarati Walking Dead si are actiunea adusa la zi cu serialul si personaje carismatice. Ii acordam un 9 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview V2 Viper X, prețuri actualizate:
eMAG.ro Allview.ro Compari.ro

Review The Walking Dead No Man's Land, prezentat pe Allview V2 Viper X