Sonic Dash 2 Sonic Boom Review (iPhone 6S): inca un endless runner 3D ce mulge o franciza... (Video)

Publicat: Marti 02-Feb-2016 21:12:39 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 326 ori
Am jucat ceva jocuri Sonic la viata mea, inclusiv doua sau 3 titluri excelente pe Sega si pe PSP. Totusi franciza s-a diluat foarte mult si Sega isi trage practic ultimii bani si seva licentiind ariciul albastru si altor companii. Aceste companii schimba genul jocului, iar pe mobil lucrurile sunt duse inevitabil spre un endless runner ca in cazul lui Sonic Dash 2 Sonic Boom.

Sonic Dash 2 Sonic Boom

Am testat jocul pe iPhone 6s si trebuie sa aflati ca acesta este un endless runner cu 3 benzi si un joc gratuit in Play Store si App Store. El include distributia si universul seriei de animatie Sonic Boom. Puteti juca cu Sonic, Tails, Amy sau Knuckles si schimba personajul in mijlocul alergarii, daca ajungeti la o pestera.

Aceasta are si rol de checkpoint si de a aduna inelele de aur luate pana atunci. Fiecare personaj are puteri speciale, fie ca e vorba de un magnet de inele, un salt cu lovitura puternica la coborare sau de un ciocan. Pe langa swipe pentru a schimba benzile si a sari veti putea inclina terminalul atunci cand glisati atarnati de raze de energie.

Sonic Dash 2 Sonic Boom Review (iPhone 6S): înca un endless runner 3D ce mulge o franciza... (Video)

Jocul e rapid si intuitiv, dar mult prea usor. Capcanele s-au simplificat fata de predecesor, varietatea inamicilor e scazuta si nu avem nici un boss battle cu Eggman asa cum speram. Pe langa inele, care sunt moneda de schimb a jocului adunam si bile albastre, care activeaza faimosul Dash, ce distruge totul in cale. Putem atasa si sidekicks personajelor, pana la 3 sprites cu powerupuri fiind disponibile.
Sonic Dash 2 Sonic Boom

Ele pot creste durata unui dash, viteza sau durata unui powerup spre exemplu. Un aspect interesant aici e ca primiti si o aplicatie companion pe Apple Watch, care inregistreaza pasii vostri si va premiaza in joc daca mergeti mult pe jos. Ideea e buna, jocul e rapid si distractiv, dar nivelul de dificultate e mult prea scazut si nu avem inamici aproape deloc. Ii acordam un 8.1 din 10 si il descarcati de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Prețul actualizat al lui iPhone 6S il puteți afla de aici.

Review Sonic Dash 2 Sonic Boom prezentat pe iPhone 6S