PES Club Manager Review (Huawei Honor 4X): simulatorul managerial de fotbal perfect, o executie de mare finete de la Konami (Video)

Publicat: Luni 23-Noi-2015 21:35:12 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 439 ori
FIFA si PES se dueleaza de ani buni pe console si PC si mai mereu castiga jocul celor de la Electronic Arts, cu cateva mici victorii si pentru Konami, dar doar la nivel de engine. Ei bine, iata ca acum avem si un PES pe mobil, dar doar sub forma lui Club Manager, un simulator managerial de fotbal, disponibil gratuit.

PES Club Manager

L-am testat pe Huawei Honor 4X si trebuie sa aflati ca acest joc ocupa in jur de 1 GB spatiu de stocare. El va ofera posibilitatea de a viziona meciurile in 3D sau 2D, cu mentiunea ca nu puteti interveni in gameplay, ci doar in strategie si schimbari. Exista foarte multe aspecte de manageriat aici, deci nu veti fi doar antrenor, ci si managerul clubului. Veti alege sponsorii la inceput de sezon, alege ce cladiri sa construiti si renovați si in cele din urma veti promova si antrena juniori.

Titlul are multiple currency-uri, de la banii cheltuiti pe salarii, cladiri si transferuri, la extrem de rarele PES Coins, care se primesc doar la achievementuri si sunt folosite sa plateasca scouterii pentru noi jucatori. Exista si un currency special pentru antrenamente si el primit rar si multiple resurse care se administreaza jucatorilor ca powerupuri pentru moral, accidentari sau anduranta.

PES Club Manager

Veti putea si sa licitati pentru jucatori, sa jucati meciuri in campionat si cupa si din cand in cand veti avea in liga si un gamer real, nu doar AI-uri. In timpul meciului, care dureaza in jur de 5-6 minute puteti sa selectati strategia de joc: ofensiv sau defensiv, contraatac sau posesie, mingi lungi sau scurte, atac pe mijloc sau lateral sau sa folositi un slider pentru avansarea sau retragerea pe teren.

Exista accidentari, cartonase si penalty-uri, dar si goluri foarte frumoase. Veti primi de la inceput un jucator vedeta, in jurul caruia veti construi o echipa solida. Am apreciat grafica jocului, foarte multele variabile de luat in calcul si nu m-a deranjat ca avem un energy meter cu cateva meciuri de jucat la o ora, pentru ca altfel ma jucam non stop acest hit. Puteti schimba emblema echipei si tricourile, dar si numele si per total PES Club Manager este un joc excelent de la Konami. El merita cu desavarsire nota de 10 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Huawei Honor 4X, prețuri actualizate: eMAG.ro QuickMobile.ro Compari.ro

Review PES Club Manager prezentat oe Huawei Honor 4X