Mountain Goat Mountain Review (Xiaomi Mi 4i): ta, ta, ta, caprita ta, acum si cu VR si infrarosu (Video)

Publicat: Marti 25-Aug-2015 21:34:28 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 699 ori
Zynga are o reputatie uriasa pentru faptul ca scoate bani din joculete ce provoaca dependenta pe Facebook sau pe mobil. Cel mai nou titlu al lor nu e rau deloc, desi are un nume... bizar. E vorba despre Mountain Goat Mountain, care e disponibil gratuit in Play Store si a fost testat de noi pe telefonul Xiaomi Mi 4i.

Descris cel mai bine ca o clona Down the Mountain, dar cu urcare in loc de coborare, acest titlu ne pune pentru a mia oara in pielea unei capre. Diferenta e ca acest titlu e unul casual, bazat pe apasarea pe ecran in 4 directii pentru a urca niste cubulete frumos slefuite, astfel incat sa semene cu un munte. Puteti debloca in jur de 20 de capre, printre care si una dubstep, care cutremura pamantul cu basi, una VR si una infrarosu.

Fiecare schimba si fundalul si am testat o capra de toamna, de iarna, cea infrarosu si cea standard, de primavara. Grafica arata poate prea bine pentru genul acesta de joc, ajungand teoretic si la 60 FPS. Felul in care cad frunzele si curge apa e animat excelent si jocul pare sa fie facut pentru a calma gamerul, dupa nervii din Flappy Bird sau un titlu nou Ketchapp.

Totul este zen si nu apare deloc frustrare aici, mai ales ca nu aveti nevoie deloc de in app purchases. Zynga va da din cand in cand monede, astfel ca puteti cumpara capre noi sau mai bine zis, trage la sorti o noua capra. Scopul este sa urcati la o altitudine cat mai mare pe acele cuburi, unele sfaramandu-se si veti avea in cale si busteni, bolovani care vin spre voi sau cascade.

Jocul nu e deloc plictisitor si caprele sunt foarte amuzante. Ii acordam o nota de 8.7 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Puteți afla prețul actualizat al lui Xiaomi Mi 4i de aici!

Mountain Goat Mountain Review (Xiaomi Mi 4i)