Hellrider Review (ASUS Zenfone 2): o combinatie intre ZigZag si Snow Roll cu un aer rock (Video)

Publicat: Luni 02-Noi-2015 20:43:03 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 349 ori
Ca orice hituri care se respecta, jocurile ZigZag si Snow Roll au primit clone, iar in cele din urma conceptele acestor titluri au fost combinate sub forma lui Hellrider. Jocul a fost testat pe ASUS ZenFone 2 si e disponibil gratuit in Play Store. El a fost lansat in luna aprilie si vine de la Anji Games.

Hellrider Review (ASUS Zenfone 2): o combinatie între ZigZag si Snow Roll cu un aer rock (Video)

Avem de-a face cu un titlu one touch, in care controlam un motociclist, care navigheaza in zigzag intr-un mediu dur, plin de lava si capcane. Veti apasa pe ecran fix in momentul in care va apropiati de una din marginile mediului de condus sau de o capcana, pentru a incerca sa evitati obstacolul. Exista si batalii cu cate un boss, care implica pur si simplu sa le aruncati inapoi grenadele care vin spre voi.

Exista 4 personaje aici si 5 zone pline de capcane si randate destul de dragut si original, cu influente 16 bit. Am apreciat in special muzica electronica din fundal si faptul ca jocul se bazeaza doar pe reclame pentru a va oferi diferite bonusuri. Spre exemplu puteti obtine o viata in plus, debloca anumite powerupuri sau chiar obtine o viata pe datorie vizionand o reclama.

Hellrider

De obicei vedeti intai reclama si apoi primiti viata, dar in acest titlu facem o exceptie si primim intai viata si apoi trebuie sa vedeti reclama. Daca vreti sa va salvati checkpointurile e iar o reclama la mijloc si totul e facut parca pentru a evita sa cheltuiti bani, ceea ce e bine. Titlul se poate juca in portrait sau landscape si imi place mai degraba intreg conceptul sau si faptul ca se bazeaza pe reclame si nu IAP.

Şi grafica si muzica sunt placute aici. Ii acordam nota 9 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Asus Zenfone 2 prețuri actualizate:
eMAG.ro Cel.ro evoMAG.ro Marketonline.ro