Chromecast Audio Review: micul dongle audio in forma de puc, care ofera o noua viata difuzoarelor tale vechi (Video)

Stiri Telefoane Gadgets

Publicat: Sâmbata 23-Ian-2016 21:12:30 - Autor: Radu Iorga - Afisat de: 1172 ori
Avem cu totii o pereche de difuzoare vechi acasa, o combina sau un sistem audio pe care nu il mai folosim. Ce ati spune daca ati afla ca puteti sterge praful de pe acel sistem si sa il conectati la colectia voastra de muzica din cloud. Şi asta prin intermediul lui Chromecast Audio, de la Google.

Chromecast Audio

Micul dongle rotund a fost lansat in 2015 si costa 35 de dolari. El se alimenteaza de la priza si se conecteaza prin cablu audio la difuzoare. Nu e nevoie de vreo telecomanda si il puteti vedea in actiune in recenzia video de mai jos, in stil RetroReview, dar cu un device modern ca subiect de aceasta data.

Chromecast Audio

Nu e nevoie de vreo telecomanda si smartphone-ul joaca rol de intermediar, fiind folosit pentru conexiunea initiala a dongle-ului la routerul WiFi. De pe telefon introduceti parola routerului si puteti redenumi gadgetul sau instala aplicatiile care ofera suport pentru acest "puc de hockey". Miezul experientei audio este utilizarea lui Google Play Music, cu o colectie ampla de melodii stocate in cloud si al caror playback continua pe combina sau sistem audio si daca inchidem telefonul.

Chromecast Audio Review

Evident, se poate face si streaming al melodiilor stocate local sau puteți asculta TuneIn Radio , spre exemplu. Cand suntem acasa, putem prelua melodiile de pe PC si sa facem streaming via Plex, sau sa tinem discografiile pe un NAS si sa ascultam muzica preferata din propriul cloud. Nu exista intreruperi la utilizarea lui Chromecast Audio si calitatea e fara cusur.

Chromecast Audio Review: micul dongle audio în forma de puc, care ofera o noua viata difuzoarelor tale vechi (Video)

E oferit suport pentru playback la 96 KHz si 24 bit si exista si un Guest Mode, astfel ca un prieten venit in vizita poate sa isi puna playlistul la bataie de pe telefonul personal, conectandu-se la Chromecast. Cu un diametru mai mic de 3 centimetri, aceasta "jucarie" poate inlocui numeroase playere si gadgeturi si poate fi un motiv in plus sa nu mai casam combina parintilor, pentru ca sistemele audio ale anilor 80 si 90 inca sunt foarte viabile, daca le atasam un mecanism ajutator precum acest Chromecast Audio.

Chromecast Audio

Speram ca v-a placut aceasta prezentare inedita si revenim si cu un review similar pentru Chromecast 2015!

Chromecast Audio prețuri actualizate: