Age of Sparta Review (Huawei Honor 6): aduce mult cu Ikariam, vine cu cladiri aratoase si mecanici freemium garla (Video)

Publicat: Luni 29-Iun-2015 14:02:06 - Autor: Alexandru Stanescu - Afisat de: 479 ori
Nu puteam rata inca un joc de la Gameloft, mai ales unul care aduce cu foarte popularul Ikariam. E vorba despre Age of Sparta, testat pe Huawei Honor 6. Acest joc este un freemium, care e practic o combinatie de World at Arms, ca lupte, cu Ikariam, ca atmosfera.

Age of Sparta Review (Huawei Honor 6): aduce mult cu Ikariam, vine cu cladiri aratoase si mecanici freemium gârla (Video)

Veti controla o cetate spartana si aveti la dispozitie resurse ca energie sau aur si gems. Exista evident si timere pentru constructii si posibilitatea de a construi temple, baraci si structuri defensive. Viile, culturile de cereale si carierele va vor aduce bani, iar odata ce va luptati cu gameri reali veti putea si sa ii jefuiti de resurse. Exista un mod campanie, in care va luptati cu diferiti generali si va sunt servite si elemente de poveste cu diferte replici ale unor personaje istorice.

Inevitabil va veti infrunta si cu Xerses. Veti putea antrena la baraci soldati care trag cu prastia, gorgone, satiri si cam orice creatura mitologica din Legendele Olimpului. Cladirile arata excelent, lucru care se vede mai ales cand dati zoom pe ele. Achizitiile in aplicatie ajung si la valoarea de 99 de dolari aici, deci mare grija ce cheltuieli faceti.
Age of Sparta

Jocul include si un chat in cadrul sau si veti putea combina unitatile intre ele pentru a creste forta satyrilor sau gorgonelor de exemplu. Luptele se dau fix ca in World at Arms, cu doua tabere care se infrunta fata in fata, in regim turn based. Exista si powerup-uri sub forma de cufere in batalia si va trebui sa evitati si meteoriti care cad sau capcane.

Inainte de a construi o cladire va trebui sa deblocati noi zone de teren, are costa foarte mult. Veti putea folosi si puterile lui Zeus si Hades in lupte. Ii acordam acestui titlu nota 9 din 10 si asta mai ales pentru ca puteti progresa rapid si fara sa cheltuiti bani, daca aveti rabdare, iar grafica arata bine. Puteți descarca Age of Sparta pentru Android de aici, sau pentru iOS, de aici.

Prețul actualizat al lui Huawei Honor 6 il puteți afla de aici.

Age of Sparta Review (Huawei Honor 6)