De ce nu !?
Si iata acum expusa pe larg si cu lux de amanunte viziunea mea asupra piciorului femeii.
Ca
barbati, cu totii recunoastem misterul magnetismului pe care il
exercita femeile asupra noastra, iar ca parte a corpului, picioarele
lor in special.
Oare ce instinct atavic, ce mecanism al naturii noastre masculine actioneaza in acest caz !?
Ce
ne face pe noi barbatii ca atunci cind admiram o femeie, privirile
noastre sa alunece, "evaluator", asupra picioarelor femeii in cauza ?
Magia
piciorului este strans legata de sexualitate si atractie erotica, fara
indoiala. Gesturi celebre precum bautul sampaniei din cupa delicata a
pantofului femeii adorate, sau universala dezmierdare a degetelor
iubitei, toate acestea arata importanta majora pe care o au picioarele
femeii in viata noastra.
In toate culturile, piciorului femeii i se acorda o atentie speciala.
In
tratatele arabe despre arta amorului, femeile sunt catalogate in
functie de capacitatea lor de a se gadila in talpa. Cele mai
"gadilicioase" erau declarate fara drept la replica si cele mai active
sexual si mai incitante din punct de vedere erotic.
In India
si China, maestrii tantrici si taoisti studiau piciorul femeii si forma
lui cu mare atentie, clasificand diferitele tipologii feminine in
functie de acest important criteriu care este piciorul femeii.
Spre
exemplu, in India se considera ca gadilitul in talpa traduce in fapt o
stare de polarizare a energiilor in plan eteric ale persoanei
respective.
In China, datorita admiratiei nestavilite pentru
femeile cu laba piciorului mic (si a calitatilor amoroase pe care se
presupunea ca aceasta particularitate le exprima), s-a trecut la
fabricarea "in serie" a femeilor cu picior mic, infasurandu-se
fetitelor labele picioarelor in fese de matase, de la varste fragede,
pentru a opri cresterea acestora, obicei pastrat in unele locuri si in
zilele noastre.
La majoritatea popoarelor Asiei, in special la
cele de credinta musulmana, masivitatea piciorului femeii este pusa in
relatie directa cu feminitatea si fertilitatea femeii in cauza.
Marco
Polo povesteste cum, in calatoriile sale din Asia, a intalnit femei
care, pentru a fi mai atragatoare pentru barbati, infasurau in jurul
salelor zeci de metri de panza, pentru a obtine coapse mai voluminoase
la vedere.
Dealtfel, statuetele primitive provenite din zorii
umanitatii ne infatisaza femeia in aceeasi ipostaza materna, cu
picioarele (coapsele) exagerat marite. In aceasta directie, cele doua
statuete descoperite pe teritoriul Romaniei la Hamangia (Ganditorul si
femeia lui) ilustreaza clar aceste concepte stravechi ale umanitatii
despre legatura directa existenta intre masivitatea piciorului femeii
si fertilitate.
In antichitate, grecii si romanii nu faceau
nici ei exceptie de la aceste conceptii despre piciorul femeii,
reprezentarile feminine ale zeitatilor din panteonul grec si roman
(dealtfel strans inrudite) aratand aceeasi preferinta pentru picioarele
robust construite.
Moda "formelor voluptuoase" ale piciorului
femeii a dominat secole de-a randul arta (care este si o manifestare a
conceptiilor si preferintelor generale ale unei societati), pana in
secolul trecut. Mari pictori si sculptori s-au intrecut in a dat
rotunjime si robustete picioarelor femeilor reprezentate in operele
lor.
O data cu aparitia mijloacelor moderne de comunicare
(presa, radioul, televiziunea, internetul), conceptia globala asupra
piciorului femeii se diversifica sensibil, atingand adeseori exteme
grotesti.
De la preferintele pentru "modelele" anorexice ale
anilor `90 pana la promovarea lui "Miss Over 100", gusturile in cadrul
"satului mondial" ce tinde sa devina societatea umana s-au diversificat
si unificat totusi, intr-un vartej de curente mondene caleidoscopice,
conceptul de meltpotting exprimand cel mai bine decorcentantul amestec
de gusturi si idei asupra celor mai variate subiecte, adesea coexistand
laolalta in cadrul aceluiasi spatiu cultural.
O analiza atenta
asupra acestor preferinte, realizata obiectiv, cu aprecieri inclusiv de
ordin fiziologic si amtropomorfic aspra structurii piciorului femeii,
dezvaluie substratul afectiv-emotional al subconstientului colectiv
masculin, transformarile aparute in acesta, dincolo de efemeritatea
curentelor de moda.
Fiecare preferinta pentru un anumit gen de
structura a piciorului feminin ne dezvaluie de fapt anumite preferinte
pentru anumite calitati feminine pe care intuitia barbatului "trezit"
de acele forme le cauta adesea inconstient.
Astfel, formele
masive, carnoase ale piciorului femeii sunt cautate in special de catre
barbatii la care predomina pulsiunile sexuale primare, profunde, ce
cauta implinirea acestor impulsuri intr-o coplesitoare stare de
senzualitate si intimitate feminina, ce se confunda cu un izvor nesecat
de energie creatoare, vitalizanta, ce inglobeaza toate aspectele
manifestarii feminine (mama, iubita, sora, amanta).
Fesele
carnoase, masive ale acestor femei reprezinta misterul creatiei,
infinitatea energiei. Prin excelenta pasiva, acest tip de femeie este
greu de trezit "la viata", dar atunci cind este trezita, este greu de
oprit si foarte greu de satisfacut de catre barbatul care nu poseda
calitatile masculine si vorilitatea necesara.
In general,
barbatii ce prefera acest model "carnos" al picioarelor femeii, carora
un strat de grasime pe pulpa femeii iubite nu le trezeste repulsia, ci
dimpotriva, porniri senzuale si afective profunde, sunt acei barbati
puternici, virili, cu o masculinitate bine definita, rezistenti in pat,
inzestrati cu un umor nativ si o intuitie patrunzatoare. Ei sunt
campionii "maratonului" in pat, invatati sa guste din plin lascivitatea
si senzualitatea femeii iubite fara graba, in tihna. De regula acest
tip de barbat se "recruteaza" in general din randul zodiilor
scorpionului si taurului.
Cu o gradatie mai jos pe scala
preferintelor, se situeaza barbatii ce simt o irezistibila atractie
catre fesele bombate obraznic, continuate de picoare puternice,
musculoase, cu incheieturi solide. Acestia pot fi asemuiti cu
alergatorii de cursa medie, focosi, puternici si plini de energie. De o
masculinitate pregnanta, stralucitoare, iradiind siguranta de sine si
dinamism, acesti barbati sunt genul numiti astazi "macho", la ei
predominand ardoarea, pasionalitatea si impetuozitatea.
La aceasta categorie de barbati predomina dorinta activa, pasionala, clocotitoare.
Din
punct de vedere esoteric, subiectul principal al atentiei acestor
barbati (anume fesele - bine definite, bombate provocator) reprezinta
un indiciu puternic al existentei in structura subtil energetica a
femeii respetive, a energiei sexuale efervescente, active, trezite,
care nu asteapta decat sa fie folosita intr-un ritm alert, exploziv.
de Mihai Rapcea